X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 102
  1. #21

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ze mogen hun Mack Extreme Spinning Coaster stoppen waar de zon niet schijnt en volgens hen de evenaar loopt: HUN REET.
    Kwam die niet tussen Piet Piraat en Plop? Heb ik een vergadering gemist?
    Best even rustig tot 10 tellen vooraleer je op enter duwt

  2. #22

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dus je vind het belachelijk dat voedings winkels open mogen en de rest niet? als je alle winkels weer opent heb je de niet essentiële verplaatsingen volop en gaat iedereen weer gezellig schoppen, waardoor je met veel meer mensen in mogelijk contact komt zowel in de winkels als in de winkelstraten...
    Winkels, met name kledingwinkels in winkelstraten kunnen best met een online reserveringssysteem werken. Zo kan men het aantal personen drastisch beperken en er is geen overvloed aan mensen in de winkelstraten. Het heropenen van alle winkels zorgt er tevens voor dat bij de winkels die wel reeds open zijn minder volk tegelijkertijd gaat winkelen.

    In principe hetzelfde voor pretparken, dierentuinen, theatervoorstellingen, enzovoort: enkel online tickets, beperkte capaciteiten, zitplaatsen open laten...
    M.a.w. de ondertussen gekende mogelijke maatregelen.

    Het heropenen van pretparken en andere culturele activiteiten met voldoende maatregelen kunnen ook weer de overvloed van mensen aan de kust, in de Ardennen en andere inlandse toeristische trekpleisters verminderen.

  3. #23

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Beetje offtopic, maar ik vond het té goed om hier niet te delen.

    Gieren met verschillende lachwekkende en herkenbare quotes waaronder deze:

    - Kost diene parking ook nog geld? Zo kan ik ook rijk worden ze...
    - Jullie willen wel een foto met Maya de Bij?! Nee nee nee bedankt, da's veel te duur!
    - Heeft iedereen zijn sandwichen mee? Want dat eten is hier veel te duur...

    Laatst gewijzigd door yelle8; 21-04-20 om 15:03.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #24

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Zonet op het nieuws van vtm kwamen de nieuwe plannen voorbij.
    -2 shiften.
    -geen entertainment.
    -max 5000 bezoekers in het park.
    -€10 goedkoper.

    Alvast goed dat ze door hebben dat ze niet dezelfde prijs kunnen vragen voor hun "plopsa-Light".

    Het entertainment ga ikzelf niet echt missen, maar ik denk dat gezinnen met kleine kinderen dit toch wel gaan missen.
    We zullen zien wat er met de plannen gebeurd.

  5. #25

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Ik ben blij dat ze toch ambitie tonen om te heropen dit jaar en echt met concrete plannen afkomen! Het entertainment is op zich voor ons niet zo erg, maar voor kinderen en gezinnen zal dit toch wel een groot gemis zijn, dus is die prijsverlaging wel logisch.

    Persoonlijk zal ik sommig entertainment wel missen: de bubbelshow op het Dorpsplein op de zomeravond was echt sfeervol, zowel voor jong als oud!

    Eerder vrees ik voor het logische vervolg: geen of amper Halloween! Dit jaar zullen we echt weinig mogen verwachten vrees ik - niet allen in Plopsaland, maar algemeen.

  6. #26

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Had al een tijdje geleden gehoord van die 2 shiften. Moet eerlijk toegeven dat ik daar niet echt gelukkig mee ben. Wij hebben nu de eerste keer een abonnement (aangekocht 1/2020). We hebben 2 kids. 3,5 jaar + 1 jaar. De tijdstippen van de shiften vind ik toch maar niets, zeker als we ook nog een uurtje moeten rijden. Wij geraken er niet om 9u, en als je er dan bent om 11u of 12u in het slechtste geval, en je moet om 15u terug naar buiten, sorry, maar een echte daguitstap kan je dat niet meer noemen. Want voor mij moet het dat wel nog altijd zijn. Ga geen uur rijden als abonnementhouder om er slechts een 3 à 4-tal uur te zijn. Ondertussen heb je ook nog de zorg voor de baby, ik wil maar zeggen, echt veel ontspanning zit er niet meer in.

    En het avondblok lijkt me al helemaal uitgesloten. Ik kan moeilijk om 14u vertrekken, net als beide nog hun tukje aan het doen zijn. Laat staan dat we daar s'avonds kunnen blijven tot 20u of langer.

    Het kan aan mij liggen, maar loop niet warm van het idee. Gezinnen met kleine kinderen kunnen er sowieso geen "dag" meer gaan besteden en genieten. Hoogst nog een paar uur. Gaan dergelijke gezinnen een uur of langer rijden om slechts die paar uur daar te kunnen spenderen? Laat staan dat ze nog steeds een ticket, zelfs aan verminderde tarief, moeten kopen.

    In Bellewaerde is daar tot op heden geen sprake van dacht ik. Wel een beperking, minder animatie, meer maatregelen, maar nog steeds een volledige dag open? Spijtig dat we ons abonnement daar niet verlengd hebben lijkt me.

  7. #27

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    de anderen hebben normaal zes uur in het park, dat is al vergelijkbaar met Bobbejaanland in het laag seizoen waar je van 10 tot 17 uur hebt, maar de attracties later openen en vroeger sluiten.

  8. #28

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    de anderen hebben normaal zes uur in het park
    Met alle respect. Maar is dat normaal? In de zomer heb je toch een gemiddelde openingstijd van 9u per dag dacht ik? Daar doen ze toch maar eens even 1/3e van af. Zolang de anderen 6u hebben, lijkt het dus best wel oké voor jou? Je zou toch hopen dat een park van die orde, toch nog steeds gericht op kleine kinderen, toch wel met betere oplossingen kan komen, afgestemd op gezinsformaat.

    Liever 2 x 5000 bezoekers om de financiële schade in te perken, dan louter 1 x 5000 bezoekers een ongedwongen, ontspannen en zonder tijdsdruk een leuke dag laten beleven. Zo zie ik het.

  9. #29

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    wat kan je op 6u doen...
    1x de tractors: 45 min aanschuiven + 3 min ride
    1x het bos van Plop 45 min + 6 min ride
    1x Victor 40 min + 3 min ride
    1x de Draak 40 min + 3 min ride
    1x K3-rollercoaster 40min + 3 min ride
    en dan nog eentje kiezen: Piet piraat waterside of de boomstammen of K3-verkeerparcour of de brandweer of..... Nog iets eten en de zes uur zijn om :-).

    Dat in combinatie met het zonneke op het bolleke en een gevarieerd publiek dat alles met de nodige discipline gaat opvolgen, rellen gegarandeerd....

  10. #30

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Liever 2 x 5000 bezoekers om de financiële schade in te perken, dan louter 1 x 5000 bezoekers een ongedwongen, ontspannen en zonder tijdsdruk een leuke dag laten beleven. Zo zie ik het.
    Is dat dan niet meer dan normaal dat de parken nu zoveel mogelijk de financiële schade willen beperken in deze uitzonderlijke tijden?! We zitten nu eenmaal in een uitzonderlijke en nieuwe situatie waar we moeten leren mee om te gaan. De Spaanse griep dateert van een eeuw geleden en toen waren er geen pretparken hier, dus ook voor hun is het zoeken & leren hoe ze hiermee moeten omgaan.

    Je gaat toch moeten accepteren dat de maatschappij én dus ook de pretparken niet hetzelfde gaan zijn tot dat er een vaccin op de markt komt en we COVID19 onder controle hebben. Dus nee, je gaat niet onbezonnen 9 uur van een pretpark in de zomer kunnen genieten zoals vroeger. We gaan al blij mogen zijn als we pretparken zouden kunnen doen deze zomer...

    En inderdaad, Plopsa kiest hier voor de optie om toch wat extra geld binnen te kunnen harpen. Ik zou in hun plaats net hetzelfde doen, ze zijn al de paasvakantie verloren, de verlengde weekends in mei met de feestdagen die ook behoorlijk wat volk naar de parken brengt in normale omstandigheden... Ik denk dat geen van ons kan inschatten hoe zwaar de financiële impact daarvan is. Dus is het logisch dat parken hiervoor oplossingen proberen te denken! Liever dat dan dat parken failliet gaan of personeel moeten ontslaan. En wees meer zeker dat deze virus uitbraak sowieso zijn impact zal hebben op toekomstige investeringen. Nieuwe attracties moeten ergens van betaald worden.

    Ik lees toch echt veel onnodig geklaag... Een uur rijden (alsof dat zo lang is, een uurtje in de auto zitten), maar tegen de middag willen toekomen (in normale omstandigheden kan je in een park ook minder doen als je pas tegen de middag toekomt), als abonnement houder klagen dat je niet afkomt voor 3 of 4 uur (maar het ligt volledig aan jezelf of je 3-4 uur binnen bent of de volledige 6 uur, plus als abonneehouder zijn je enige kosten je transport naar het park en je eten).

  11. #31

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik lees toch echt veel onnodig geklaag... Een uur rijden (alsof dat zo lang is, een uurtje in de auto zitten), maar tegen de middag willen toekomen (in normale omstandigheden kan je in een park ook minder doen als je pas tegen de middag toekomt), als abonnement houder klagen dat je niet afkomt voor 3 of 4 uur (maar het ligt volledig aan jezelf of je 3-4 uur binnen bent of de volledige 6 uur, plus als abonneehouder zijn je enige kosten je transport naar het park en je eten).
    Met 2 kleine kinderen heb ik dat blijkbaar zelf volledig in de hand... Grapjas hé jij :-D.

    Tuurlijk begrijp ik dat ze willen compenseren. En tuurlijk begrijp ik de omstandigheden. Maar ik mag toch hopen dat als het park open mag, dat ik daar niet in een shiftdeel wordt gestoken. Want voor alle duidelijkheid, dat zal geen opgelegde maatregel zijn, maar een beslissing van Plopsa zelf.

    En wat in de winterperiode of met louter Mayaland? 2 shiften van elk 3 of 4 u?

    Nu, misschien gaan we 2 shiften na elkaar kunnen reserveren. Dan hebben we voldoende tijd om nog te ontspannen, naast het verzorgen van onze kids en alle tijd dat zoiets in beslag neemt.

    Ik wil enkel maar een mening delen van veel bevriende gezinnen met kinderen van baby, peuter of kleuterleeftijd.

    En zelfs al ligt het allemaal aan mij, of klaag ik te veel, ik hoop dat ze toch nog eens nadenken over een ander concept, heel specifiek voor die gezinnen met (heel) kleine kids.

  12. #32

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Ja plopsa is in de zomer normaal langer open, maar guess what, normaal bestaat niet dit jaar. Dat ze voor het twee luik kiezen is ergens begrijpbaar. Ze hebben ondertussen al miljoenen verloren en die verdien je met 10.000 man op een dag gema?kelijker terug dan met 5000. En 10.000 is nog altijd 5000 minder dan dat ze normaal binnen halen. Dat jij pas tegen de middag wil arriveren is een eigen keuze, kan je het park moeilijk verwijten. En aangezien jij een abonnement hebt genomen kan je meermaals gaan dus zal je zeker wel meerdere attracties gedaan krijgen zeker. Ik vind het een beetje zagen en klagen op een situatie die het park zelf niet gekozen heeft.

  13. 04-05-20, 18:33

    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

  14. #33

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Er bestaat geen oplossing waarbij je voor iedereen goed kan doen. Dat was vroeger al zo en zal ook zo blijven Plopsa en andere parken zullen een methode zoeken die voor hun handelbaar is en waarbij ze Max inkomsten trachten te behalen.

  15. #34

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Het systeem van 2 shiften is volgens mij niet echt haalbaar.
    Eerste shift om 9 uur laten starten.
    Mensen die inderdaad van ver moeten komen 2 uur rijden is bijna niet haarlbaar om daar met kleine kinderen om 9 uur te zijn.
    We moeten dan nog rekening houden dat er sowieso files zijn op de wegen naar het park wat al jaren een probleem is. De controle aan de inkom zal ook geruime tijd duren. Zelf al is er geen corona kan je daar meer dan half uur staan wachten. Dus reken dat je ten vroegste om 10 uur binnen bent.
    Een andere probleem is ook mensen gaan veel meer tegelijk willen eten omdat ze minder kunnen spreiden gedurende een dag.
    En de zever dat de directeur verkoopt van minder lange wachtrijen klopt ook niet. Je mag nog minder volk binnen laten maar er zal telkens een rij tussen moeten zitten om de veiligheid te bewaren. Ook moet tussen elke rit alles gereinigd worden wat enorm veel tijd zal innemen. Ik verwacht dat je op zo een dag mss 4 max 5 zaken zal kunnen doen.
    Ben wel benieuwd naar de plannen van de andere parken maar plopsa denkt alleen maar aan zijn eigen gewin en hopelijk zien de mensen dit ook in en blijven ze daar weg.

  16. #35

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    laat ons er misschien van uitgaan dat dit een voorstel is. In de praktijk zal duidelijk worden of het werkt. Als je inderdaad maar een vijftal attracties kan doen, zullen er veel dagjestoeristen afhaken en hun bezoek een jaartje uitstellen.
    Of Plopsa kan bijsturen als na een aantal dagen of weken blijkt dat dit niet werkt. Dat doen we tegenwoordig toch allemaal.

  17. #36

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?
    Spijtig dat je dergelijk woord moet gebruiken. Ben al blij dat ik je post niet gelezen heb. Laat staan wat daar allemaal in stond.

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.
    Spijtig dat de moderators dit tolereren.

  18. #37

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schumacher305 Bekijk Berichten
    Ik verwacht dat je op zo een dag mss 4 max 5 zaken zal kunnen doen.
    Wat nog altijd méér is dan het aantal attracties die we nu kunnen doen, namelijk nul. Ik ben echt verbaasd dat er mensen op een pretparkforum, waar er volgens mij alleen maar pretparkliefhebbers aanwezig zijn, tegen eventuele maatregelen zijn om de parken terug open te krijgen. Liever 4 à 5 attracties op een dag doen dan helemaal niet naar de parken mogen gaan.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.

    Tja, jij begon met mij denigrerend grapjas te noemen. Actie veroorzaakt nu eenmaal reactie. Ik ga je in ieder geval niet missen.

  19. #38

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JerKel1988 Bekijk Berichten
    Dit bericht is verwijderd door Phadd-F.
    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

    Bedankt voor het compliment Phadd-F.
    Zal hier nog eens mijn mening geven...., waar een forum toch voor dient lijkt me toch?
    Spijtig dat je dergelijk woord moet gebruiken. Ben al blij dat ik je post niet gelezen heb. Laat staan wat daar allemaal in stond.

    Ik heb alvast de boodschap begrepen. Mij zien ze hier niet meer.
    Spijtig dat de moderators dit tolereren.
    Dit wordt absoluut niet goedgekeurd, we hadden enkel de kans nog niet om dit te onderscheppen en erop te reageren.

    @Phadd-F Het is zoals je weet absoluut niet de bedoeling om elkaar uit te schelden op het forum en elkaars mening te respecteren, gelieve dit te respecteren!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #39

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    [QUOTE=Phadd-F;27879]Wat nog altijd méér is dan het aantal attracties die we nu kunnen doen, namelijk nul. Ik ben echt verbaasd dat er mensen op een pretparkforum, waar er volgens mij alleen maar pretparkliefhebbers aanwezig zijn, tegen eventuele maatregelen zijn om de parken terug open te krijgen. Liever 4 à 5 attracties op een dag doen dan helemaal niet naar de parken mogen gaan.


    Ge snapt het totaal niet en wil het niet snappen wat we bedoelen. Ik veronderstel dat je een alleenstaande zijt zonder gezin.
    Volgens mij zijn er veel te veel zaken waar ze nu te licht overgaan zaken die voor plopsaland evident zijn maar in werkelijkheid niet zo zullen zijn.
    We zullen wel zien hoe dit verder zal lopen maar vrees toch dat er veel negatieve reacties zullen volgen zeker als andere parken niet met de twee shiften zullen werken.

  21. #40

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Wat men zegt over gezinnen en om 9 u daar zijn als je twee uur moet rijden. ik ben nu misschien vrijgezel, maar ooit was ik lid van een gezin, ik was namelijk ooit ook een kind. Als wij een dagje pretpark deden, moest ik uit mijn bed om bij opening of liefst iets vroeger vor de poort te staan. Dus begrijp echt niet waarom de kinderen van vandaag plots niet meer vroeg zouden kunnen opstaan, dat is toch een kwestie van ouders die hen tijdig wekken?

    Iedereen tegelijk willen eten met 5000 personen in een park, als je dat voldoende over de meerdere eetgelegenheden spreidt zie ik het nog wel lukken, plus moet je rekenen dat heel wat ouders boterhammekes meenemen, ook iets dat ik me van vroeger herinner de bokes met een tikkeneike erop.

    Jullie halen de file aan als excuus om niet op tijd er te raken, wel die file staat er inderdaad op drukken dagen,maar er zullen dankzij dit systeem geen drukke dagen zijn, als je maar met 5000 binnen mag... Dus zie ik ook geen files vromen.

    Er wordt gezegd dat door de tussentijdse ontsmettingen de capaciteit omlaag gaat, ja er zal een minuutje langer gewacht moeten worden misschien tussen twee ritjes en halve capaciteit, ik veronderstel dat een gezin wel gewoon samen in een bakje mag hoor, het zal vooral voor vreemden onder elkaar niet lukken. En met dan maar 1/3 van het normale aantal bezoekers binnen gaat dat ook nog wel los lopen zeker.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •