X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Ik ben weer aan een nieuw rct2 parkje begonnen. Deze keer wordt het een Duits park dat geïnspireerd is op Tripsdrill. Niet de bedoeling om het park één op één na te maken maar de gelijkenissen zullen er zeker zijn! En van de andere Duitse parken neem ik ook concepten mee, dit park wordt een ultiem Duits park.




    De "mainstreet", na de ingang kan men dit gezellig Duits dorpsstraatje inwandelen. De was die uithangt om te drogen maakt het net echt. Er is een eetgelegenheid en natuurlijk ook een souvenirshop. Als men rechts gaat kan men een ritje maken op Marienkäferbahn, de oudste nog in werking zijnde rollercoaster van het park, nl. een Zierer Tivoli large. Met 20 karretjes heeft deze baan héél wat capaciteit!





    Een meer modernere achtbaan vind men bij de Altweibermühle, de molen waarmee het allemaal startte... Vandaag de dag is de molen omgetoverd tot een glijbaan. Wilde Hilde is een Gerstlauer spinning coaster die in 2013 de deuren opende. De achtbaan is gethematiseerd naar kippen en heeft zelfs een uniek kippen themalied meegekregen! Welke dat is, zul je toch de achtbaan zelf moeten berijden
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 10-05-20 om 19:40.

  2. #2

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Zeer mooi en sfeervol!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach



    De snelheidsduivels kunnen zich los laten gaan in authentieke zeepkisten! In Seifenkisten-Rennen ben jij de piloot in een spannende zeepkistrace. Pas wel even op dat je niet uit de bocht vliegt.




    We hebben ook aan de kleinste kinderen gedacht. Voor hen hebben we ondere andere twee heel leuke molentjes: Die kleine Maus & Der kleine Marienkäfer. Voor de kids die toch graag eens van de grond willen komen, kunnen instappen in Luftballonrennen of een toertje maken in Die fliegende Elefanten. Er is ook een waterspeeltuin voorzien. En de ouders kunnen rustig een drankje nuttigen vanaf het terras van restaurant Das rosa Pferd terwijl hun bengels losgaan.




    Zweven door de lucht, dat kan ook in Erlebnispark Ochsenbach. Ga mee voor een ritje op Der Apfelbaum. Mag iets minder zweverig? Draai dan rond in een wijnvat in Weinkübelfahrt.

  4. #4

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach




    Voor een goede maaltijd, snack of drankje moet je in ons restaurant Das rosa Pferd zijn! En bij goed weer kan je vanaf het terras genieten terwijl de kinderen zich uitleven op de nabije attracties.

  5. #5

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach





    Around the millenium, Erlebnispark Ochsenbach put itself on the European theme park map with their most ambitious additions so far!

    In 1998 the park opened Jungbrunnen, a log flume themed to the search of the fountain of youth. Two years later G'sengte Sau was opened to the public. This was Gerstlauers first coaster and it interweaves with the log flume.

    It took until 2002 until the theming of the area was completely finished. Both rides are squirming around a Swabian castle. In 2017 the park added a new ride to this area with Turmflug, a droptower.

  6. #6

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    leuk hoe herkenbaar het is. Héél knap gemaakt allemaal.

    Ik vind het dan toch steeds weer vreselijk irritant hoe log flume bakjes "steigeren" als je er een stijle drop op zet.

    Hoe heb je trouwens die ronde vloer rondom die put zo mooi rond gekregen?

  7. #7

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    die steile drop is het gevolg van een trainer/cheat/openRCT ofzo; je gebruikt een tracktype dat eigenlijk voor iets anders werd ontwikkeld. Met de openRCT kan je bvb ook wild river rapids in een treintje van vijf stuks op een achtbaan zetten, zodat je een Dwervelwind kan simuleren. Maar die hebben ook niet voor elk tracktype de juiste beweging beschikbaar, wat soms tot gelijkaardige situaties leidt...

  8. #8

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hoe heb je trouwens die ronde vloer rondom die put zo mooi rond gekregen?
    Dat zijn gewoon custom pad objecten

  9. #9

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Het park is bijna klaar, ik verwacht dat hij begin 2021 volledig afgewerkt zal zijn en online zal komen




  10. #10

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Zijn de wachtrijen van den degelijke lengte? (400-600 people) in het park? Enkel zo vind ik ze zelf leuk playable. Een echt park heeft ook altijd wachtrijen verwerkt rond hun attracties hé ... Zeer mooi overigens!!!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #11

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Ik heb nogal de neiging om voor lange wachtrijen te gaan, en liefst dan amper zigzag maar liefst rond, onder en naast de attractie zelf. Momenteel lopen er meer dan 2000 peeps in het park rond maar ik ga nog eventjes moeten resetten want ik was "zo slim" souvenirshops met hoeden te zetten en er lopen écht veel te veel peeps met die hoeden rond. Is niet mooi.

  12. #12

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik heb nogal de neiging om voor lange wachtrijen te gaan, en liefst dan amper zigzag maar liefst rond, onder en naast de attractie zelf. Momenteel lopen er meer dan 2000 peeps in het park rond maar ik ga nog eventjes moeten resetten want ik was "zo slim" souvenirshops met hoeden te zetten en er lopen écht veel te veel peeps met die hoeden rond. Is niet mooi.
    Hahahaha, ik ken dat probleem, en zeker als je in je park merchandise verkoopt in allemaal het zelfde kleur, dan wordt het pas mooi xD. Blij te horen dat je degelijke wachtrijen voorziet, dat wordt leuk spelen met dat park!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #13

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Dit ziet er echt prachtig uit! Ik begrijp eigenlijk niet hoe je zo'n mooie dingen kan maken in RCT...

  14. #14

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Nog een vraagje, is er ruimte voor uitbreiding in het park?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #15

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dit ziet er echt prachtig uit! Ik begrijp eigenlijk niet hoe je zo'n mooie dingen kan maken in RCT...
    Custom objecten en de vele functies die OpenRCT heeft toegevoegd maakt het allemaal zo beter en makkelijker om nieuwe creaties te maken. Het spel al meer dan 15 jaar uitgebreid spelen helpt ook wel een beetje :P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Nog een vraagje, is er ruimte voor uitbreiding in het park?

    Euh ja, ruimte is er wel maar ik bouw nu niet echt met dat in het achterhoofd. Ik werk het park 'af' en dan is het voor mij voldoende. Ik ben echt niet van de scenario play en dergelijke, RCT gaat voor mij echt puur om parken en gebieden te kunnen creëeren. Eenmaal als ik volledig klaar ben met alles, open ik mijn eigen park quasi nooit meer zelf...

  16. #16

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach












    Het park is afgewerkt en klaar om te downloaden. Dat kan je hier doen!

  17. #17

    Re: [RCT2] Erlebnispark Ochsenbach

    ik heb je park afgehaald, en voor ik het wist was ik er een half uur in aan het kijken. Je hebt een ongelofelijk gevoel voor detail, en het volledige plaatje klopt. Ik zie er ook heel wat custom-zaken in zitten, en combinaties van verschillende rides in één. Het wordt voor mij een leuk studieobject om openRCT wat beter onder de knie te krijgen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •