X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 27

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Waarin heb je nogaltijd schrik? (kermis/Pretpark)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Jup, elke vorm van drop towers. Ik probeer stapgewijs mijn angst te overwinnen door tijdens onze Disneytripjes af en toe de Tower of Terror eens te trotseren, maar iedere keer ik er in geweest ben zie ik zo groen als een kikker en moet ik een uur bankzitten vooraleer ik weer op m'n benen kan staan zonder tegen de vlakte te gaan.
    De angst is ooit begonnen met Dalton Terror, en sindsdien nooit meer weggegaan. Ik háát die dingen.

    Steek mij in eender welke rollercoaster, geen last van, maar die drop towers, nope.
    Ik heb het alleen bij drop towers ala Dalton Terror. Shot en Drop niet... maar ik ga toch wel met een klein hartje in deTower of terror... Maar das meer voor het verhaal...

  2. #2

    Re: Waarin heb je nogaltijd schrik? (kermis/Pretpark)

    Oef, ik ben dan toch niet de enige pretparkfan die graag past voor een vrijevaltoren! Héél sporadisch zal je mij eens in Dalton Terror krijgen, maar erg vaak zal je me als enige moment van de dag op de rugzakken weten passen
    Desondanks heb ik toch Scream en ook AtmosFear gedaan, waarbij ik bij die laatste toch een traantje moest wegpinken na het afremmen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Jup, elke vorm van drop towers. Ik probeer stapgewijs mijn angst te overwinnen door tijdens onze Disneytripjes af en toe de Tower of Terror eens te trotseren, maar iedere keer ik er in geweest ben zie ik zo groen als een kikker en moet ik een uur bankzitten vooraleer ik weer op m'n benen kan staan zonder tegen de vlakte te gaan.
    De angst is ooit begonnen met Dalton Terror, en sindsdien nooit meer weggegaan. Ik háát die dingen.

    Steek mij in eender welke rollercoaster, geen last van, maar die drop towers, nope.
    Grappig om te lezen, want ik heb vorig jaar voor het eerst ToT gedaan en ik vond dat een fantastische attractie, subliem! En dat ondanks mijn 'afkeer' voor droptorens. Ik vond ToT dan ook een totaal onvergelijkbaar gevoel geven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb het alleen bij drop towers ala Dalton Terror. Shot en Drop niet... maar ik ga toch wel met een klein hartje in deTower of terror... Maar das meer voor het verhaal...
    Shot & drop heb ik ook wel minder last van, de valkracht is daar nl. niet zo sterk.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •