X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Cavallino Matto + ditjes en datjes

    Dit moet zo waar het eerste reisverslag over diverse locaties in Toscane zijn waarin de (voor buitenlanders) mythische provincie niet met naam wordt genoemd. Maar voor het overige: mission accomplished! C.M. stond in de verste verte niet op mijn to-do-lijstje. Nu zou ik het wel een bezoekje gunnen in combo met Pisa of Firenze. Al is het (bang) afwachten hoe vliegtuig-reizen er in de nabije toekomst gaan uitzien ... en aan welke prijs.

    Hoe zou je de Japans-Canadees-Italiaanse stand-up-coaster vergelijken met die uit Drayton Manor? Shockwave vond ik niet pijnlijk en de schokjes vond ik naam-kundig nog wel nog passen ook.

    Dat Pisa airport zo dicht bij de stad lag, wist ik niet. Wij hebben in 2008 de lijnbus genomen, ondanks taxi-piraten die beweerden dat de laatste bus al was uitgereden. Ik herinner me nog een standbeeld van een grote duif op de luchthaven ... en dat je rechtstreeks van Pisa naar Billund kan vliegen. Lach maar, dat was destijds de hoofdreden voor ons blits-bezoek aan Pisa: de goedkoopste manier om als autoloze in Legoland te geraken.

  2. #2

    Re: [TR] Cavallino Matto + ditjes en datjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Dit moet zo waar het eerste reisverslag over diverse locaties in Toscane zijn waarin de (voor buitenlanders) mythische provincie niet met naam wordt genoemd.
    Ik heb toch al behoorlijk veel tripverslagen van Bobbejaanland gelezen waarin de véél meer legendarische provincie Antwerpen niet vermeld word, maar dan hoor je niemand .


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Hoe zou je de Japans-Canadees-Italiaanse stand-up-coaster vergelijken met die uit Drayton Manor? Shockwave vond ik niet pijnlijk en de schokjes vond ik naam-kundig nog wel nog passen ook.
    Ik zou het niet kunnen zeggen, want Shockwave heb ik nog niet gedaan. Wel zijn broertje Cobra at La Ronde (ondertussen gesloopt), en dat vond ik een fantastische baan, maar die lijkt qua layout helemaal niet op Shockwave...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •