X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 22
  1. #1

    [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Stilaan krijgen we zicht op de heropeningen van de Belgische pretparken, en hopelijk nu heel snel concrete data! Normaal gezien starten de meeste forumleden met een bezoek aan Walibi Belgium, maar dit jaar krijgen we daar niets nieuws...

    Vandaar deze vraag: Welk pretpark bezoek je dit jaar direct zodra het kan?

  2. #2

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Vreemd genoeg slaag ik er niet in pollopties toe te voegen deze keer.

    Zelf zal ik dit jaar wellicht aftrappen in Plopsaland of Bellewaerde.

  3. #3

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Het eerste pretpark dat opent!

    Als ze allemaal samen open denk ik dat ik aftrap in Walibi Belgium, toch nog steeds mijn thuispark. Het kriebelt ook wel om Wakala te gaan testen zodra die open is, dat wordt wellicht de tweede dag
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Al bezocht.
    PDP op 02/01/20

    Maar in coronatijden wellicht BJL

  5. #5

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Toverland: Komende zaterdag.

    Dan nog Phantasialand op 26-6

  6. #6

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Plopsaland De Panne, als mijn thuispark zijnde de meest logische keuze. Ik moet de Dino Splash nog steeds doen!

  7. #7

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Waarschijnlijk Bobbejaanland aangezien het mijn thuispark is.

  8. #8

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Toverland: Komende zaterdag.
    Don't mind if I ask, en misschien heb ik iets gemist, maar sinds wanneer mag je de Bel-Ned grens terug over?
    (Tenzij je in NL woont uiteraard.)
    Laatst gewijzigd door Joran; 29-05-20 om 17:38.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #9

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Coasterfrenzy is een Nederlander die zich Belg voelt

  10. #10

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Coasterfrenzy is een Nederlander die zich Belg voelt
    Ahzo. Handig.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #11

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Ik vermoed Bobbejaanland.

  12. #12

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Na mn laatste bezoekje aan Plopsaland De Panne van 3 januari geleden; zal het vermoedelijk terug Plopsaland worden; of Bellewaerde. Beiden liggen voor mij het dichtst bij de deur. Ik kijk de kat uit de boom om dan te gaan op een rustig moment.

  13. #13

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Aangezien wij een funcard hebben en een tweede verblijf aan de kust, vermoedelijk Plopsaland De Panne.
    19 juni vertrekken we normaal gesproken voor 12 daagjes naar de kust, mits de horeca tegen dan mag openen en er eventueel toegang tot het strand is om effectief te zonnebaden (anders niet veel te beleven).
    Als Plopsa open is, gaan we zeker uit nieuwsgierigheid alleen al gaan om te kijken hoe zij het aanpakken met de maatregelen.

    Deze zomer hoop ik nog een dagje Bobbejaanland in te halen, dat gingen we normaal tijdens het paasweekend doen, maar daar heeft een intussen welgekend beestje een stokje voor gestoken.

  14. #14

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Misschien geen nieuwe poll van maken, maar wat is jouw eerstvolgende pretpark-bezoek, nu we al iets meer weten van ons Sophie? Ga je de grens over? Reisplannen gewijzigd?

    Ik ben niet zinnens om meteen te gaan Eftelingen of Phantasiën. Volgens mij zijn die parken - zeker in de komende weekends - al zo goed als volgeboekt. De redenering dat de Belgische overheid die parken over de grens een plezier doet, gaat daarom niet op. Ja, er zullen Belgen naartoe gaan, maar zonder die Belgen zitten die parken ook aan hun bezoekers-limiet. Het levert die parken dus weinig tot geen EXTRA inkomsten op. Wal-Hol. met pre-sale gaan we ook nog even uitstellen.

    Onze pretparken-Blitzkrieg begin juli doorheen Zuid-Duitsland is ondertussen zo goed als geannuleerd. Plopsa Coo had een mooie start geweest, maar dat park lijkt me serieus te klein voor soc. dist. En al zeker op 1 juli.

    Ik zal heeeeel blij mogen zijn als we halverwege juli zonder quarantaine tot in Noorwegen geraken. Want de wereldkampioenen Covid-overlijdens-per-inwoner zijn daar vooralsnog niet welkom. En die landen leven niet van de (Belgische) toeristen, daar is geen econom. drukking zoals in b.v. Fra, Spa en Ita. Idealiter zouden we onderweg nog wat kunnen Merlinen. Maar dat betekent her-boeken van verblijven en vingers kruisen dat je dan als niet-zo-gewenste abonnee toegang kan reserveren. Aan onze BJL-abo's zullen we ginds en onderweg mogelijk niet veel hebben, daar heb ik me al bij neergelegd. Mijn vrouw zou individueel heen vliegen en met ons terugrijden. Ze moet voor 15 juni beslissen of ze het ticket (gedeeltelijk) wil laten terugbetalen of omzetten in een voucher. Alsof we dan al veel wijzer gaan zijn. Corona kan ernstige vormen van stress veroorzaken, zeg ik u!

  15. #15

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Ik was best teleurgesteld met de nieuwe maatregelen, maar ga wellicht toch eerst nog wat verder andere attracties in België bezoeken (musea, dierenparken, avonturenparken...).

    Wellicht ga ik wel eens de grens oversteken, maar zal dan eerder richting Nederland zijn denk ik:
    * Efteling wellicht niet direct, omdat ik er dit jaar al geweest ben. Liever hier nog eens heen in het najaar.
    * Toverland was gepland met de fandag, maar die is dit jaar geannuleerd... Wellicht volgt hier een Halloween-bezoekje (als er überhaupt Halloween gevierd zal worden).
    * Wildlands is nog een optie, maar die wou ik liever combineren met een weekendje in het Noorden. Mijn tickets zijn er verlengd geldig t.e.m. eind augustus.
    * Walibi Holland is ook nog een optie, maar zal misschien gecombineerd worden met Wildlands tijdens dat weekendje.
    * Dus blijf ik over bij een kleiner, onbekender park: Drievliet! Wil ik al langer eens doen, dus misschien nu wel het moment.

    Of heeft iemand nog tips voor een (doordeweeks) uitstapje op dagafstand?

  16. #16

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik was best teleurgesteld met de nieuwe maatregelen, maar ga wellicht toch eerst nog wat verder andere attracties in België bezoeken (musea, dierenparken, avonturenparken...).

    Wellicht ga ik wel eens de grens oversteken, maar zal dan eerder richting Nederland zijn denk ik:
    * Efteling wellicht niet direct, omdat ik er dit jaar al geweest ben. Liever hier nog eens heen in het najaar.
    * Toverland was gepland met de fandag, maar die is dit jaar geannuleerd... Wellicht volgt hier een Halloween-bezoekje (als er überhaupt Halloween gevierd zal worden).
    * Wildlands is nog een optie, maar die wou ik liever combineren met een weekendje in het Noorden. Mijn tickets zijn er verlengd geldig t.e.m. eind augustus.
    * Walibi Holland is ook nog een optie, maar zal misschien gecombineerd worden met Wildlands tijdens dat weekendje.
    * Dus blijf ik over bij een kleiner, onbekender park: Drievliet! Wil ik al langer eens doen, dus misschien nu wel het moment.

    Of heeft iemand nog tips voor een (doordeweeks) uitstapje op dagafstand?
    Drievliet staat hier ook wel ergens op de planning, alleen wel met het zwembad en laat daar nu een beperking van max 2 u op zitten... vind ik iets te kort :-) ik wacht nog even ^^ hier wordt het de efteling!

  17. #17

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Drievliet staat hier ook wel ergens op de planning, alleen wel met het zwembad en laat daar nu een beperking van max 2 u op zitten... vind ik iets te kort :-) ik wacht nog even ^^ hier wordt het de efteling!
    Heeft Drievliet een zwembad dan?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #18

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Heeft Drievliet een zwembad dan?
    crap had et verkeerd op xD dacht aan duinrell :P

  19. #19

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Of heeft iemand nog tips voor een (doordeweeks) uitstapje op dagafstand?
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen in Nederland is ook een aanrader (eventueel te combineren met avonturenpark Hellendoorn die er niet zo heel ver van ligt).

  20. #20

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    crap had et verkeerd op xD dacht aan duinrell :P
    Haha, bij mij was het wel degelijk Drievliet bedoeld! Duinrell vind ik niet zo bijzonder, m.u.v. het Tiki-bad, maar dat laat ik ook liever even liggen tot een later moment.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen in Nederland is ook een aanrader (eventueel te combineren met avonturenpark Hellendoorn die er niet zo heel ver van ligt).
    Zeker, maar die liggen ook in het Noorden (mogelijks opnieuw voor het weekendje in NNL), maar beiden heb ik nog maar vorig jaar bezocht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •