X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22
  1. #21

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Het eerste park dat ik zal doen is Europapark en Rulantica.
    Dat weekend en Hotel Kronasar is reeds in oktober vorig jaar geboekt en ik ben dus wel blij dat het ook kan doorgaan. Zeker nadat ik mijn overnachting in een Full Moon Lodge in Pairi Daiza in mei heb moeten annuleren.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #22

    Re: [Poll] Welk Belgisch pretpark bezoek jij eerst dit jaar?

    Ik dacht aan Eifelpark: niet zo ver wanneer je b.v. in Luxemburg of nabij Trier overnacht en prima te combineren met b.v. Coo en Holiday Park. Voor ons zou het een nooit eerder bezocht park zijn. Da's normaal een hele goeie reden, maar om dan zo'n onbekend park met soc. dist. te bezoeken? Dan eigenlijk liever een park waar ik de weg wel ken en het minder zou betreuren niet alle gewenste attracties te hebben bereden.

    Ik schrok wel een beetje van de prijs (100 € voor de papa en twee kinderen van elk > 1m50) . Misschien heb ik een verkeerd beeld (te klein, te weinig, te weinig spectaculairs) van het park. Online kan je blijkbaar wel makkelijk kortingvouchers invoeren, maar geen idee waar die te vinden zijn.

    Er schiet me iets te binnen: mogelijk zijn Alpine coasters en rodelbanen de enige attractie-types waar de capaciteit door soc. dist. bijna niet wordt verlaagd. Of zie ik dat fout?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •