X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wanneer verloopt de deadline

Stemmers
9. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Eind Augustus

    4 44,44%
  • Eind September

    4 44,44%
  • Eind Oktober

    3 33,33%
  • Eind November

    4 44,44%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 39
  1. #1

    [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Hier doen we maar eens een nieuwe poging om een Planet Coaster wedstrijd van de grond te krijgen! We zijn nu een jaar verder dus een nieuwe poging is wel te verantwoorden. De map die voorzien wordt, is degene die ook door Coaster Bot is gebruikt voor hun wedstrijd en het doel ervan zal hier in dezelfde lijn liggen: Bouw een themagebied. De ruimte is beperkt, je mag alles gebruiken uit het basisspel. Verder niets. Ook geen workshop-items. Nieuw is deze keer ook dat op het einde, iedereen zijn creatie online plaatst, en dat iedereen elkaars werk beoordeelt en naar mij toestuurt. Ik maak hiervan een gemiddelde score op per persoon en zo bepalen we de winnaar. Wie weet valt er wel ergens een beloning uit de lucht ook, en niet noodzakelijk alleen voor de winnaar! Ik moet eens kijken hoeveel keys ik nog liggen heb die ik kan verloten. Als mensen keys willen doneren, dan mag je die gerust doorsturen en dan hou ik een lijstje bij. Hopelijk heb ik er genoeg op het eind dat zowat iedereen wel iets krijgt!


    Regels:
    • Moet gebouwd worden in de voorziene map: https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=2027192834
    • Er moet zich tenminste 1 Rollercoaster in dit gebied bevinden en minimaal nog een 2de ride. Meerdere mogen ook, meerdere coasters mogen ook.
    • Shops, wachtrijen en eettentjes moeten voorzien zijn
    • Geen DLC items
    • Geen Muziek of beeldmateriaal van buiten het basis planet coaster spel
    • Geen items uit de Theme Maker Toolkit of van de steam workshop
    • Op het eind beoordeel je iedere andere creatie naar volgende puntenverdeling:
      20 Ritverloop achtbaan
      10 Ritverloop andere attractie
      30 Thematisering
      10 Wachtrij
      10 Interactie tussen attracties en met omgeving
      10 Verlichting
      10 Veiligheid
      Deze verdeling stuur je dan naar mij.
      Krijg ik niet alle punten van iemand, dan is deze persoon gediskwalificeerd.



    Deelnemers:
    • Xarbero
    • Nathan G
    • Pretparkfreak7
    • Bbt87
    • timo241
    • Nielsje
    • SanderV
    • ExpeditionGeForce
    • Traveler



    Einddatum vrijdag 27 November.

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Count me in!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    awel ja, waarom niet.

  4. #4

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Ik wil ook meedoen!

  5. #5

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Hier wil ik zeker aan meedoen als het van de grond raakt!

  6. #6

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Zet mijn naam er ook maar bij.

  7. #7

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Ik doe ook mee, met veel plezier!
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  8. #8

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Ik doe ook mee. Ik heb wel nog een klein vraagje: mag die tweede attractie ook een shooter zijn? (Zit volgens mij niet in het standaardpakket, maar kan wel gratis toegevoegd worden)

  9. #9

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Als dat goed is voor de anderen, mag gratis officiele DLC wel meegerekend worden. Dit is ook voor iedereen even goed beschikbaar. Nog even afwachten wat de rest zegt!

  10. #10

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Voor mij is dat zeker oké.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  11. #11

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Hoe graag ik wel niet zou willen... Maar helaas moet ik toch afhaken. Een baby - soon to be pretparkfan - neemt net dat teveel aan vrijetijd weg om effectief iets goeds te kunnen opleveren. Al kijk ik wel uit naar al de opgeleverde werken! Tof concept overigens!

  12. #12

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Hoe graag ik wel niet zou willen... Maar helaas moet ik toch afhaken. Een baby - soon to be pretparkfan - neemt net dat teveel aan vrijetijd weg om effectief iets goeds te kunnen opleveren. Al kijk ik wel uit naar al de opgeleverde werken! Tof concept overigens!
    ik zou zeggen, natuurlijk de baby op de eerste plek! Maar moest je alsnog iets klaarkrijgen tegen de voorziene datum, stuur maar in ;-) we houden je op een misschien dan :-)

  13. #13

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Ik ga proberen me te doen als de verbouwingen op tijd afraken.

  14. #14

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    in welk stadium bevindt dit wedstrijdconcept zich?

  15. #15

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    ik moet eerlijk zijn voor mij, de zomer is drukker geweest dan verwacht, ik heb al iets maar zeker nog niet afgewerkt :-) deze week is het wat kalmer en ga ik nog wat proberen afwerken!

    Aangezien de poll op een even resultaat staat tussen eind augustus, september en November, is er nog wel tijd denk ik :-)

  16. #16

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Met nog steeds geen verdere reacties zou ik hierbij een einddatum plaatsen. Aangezien de poll meerderheid op augustus/september/november staat, zou ik die dan op het laatste punt houden, om iedereen nog zoveel mogelijk tijd te geven om alles af te werken! Vandaar dus: Einddatum vrijdag 27 November.

  17. #17

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Voor mij oké: ik heb al wat geknutseld en zou dat zeker moeten kunnen afwerken tegen die tijd. Ik hoop dat alle anderen ook vrolijk blijven meedoen: het zou leuk zijn dat de negende planet coaster wedstrijd negen deelnemers heeft.

  18. #18

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Ik blijf ook zeker meedoen! Voorlopig nog niet enorm veel tijd in kunnen steken, maar met eind november als datum moet het zeker lukken
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #19

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Hoe staat het hier eigenlijk met de projecten van iedereen.?
    Daar we nu december zijn heeft hier niemand de deadline van eind november gehaald precies ??
    Mijn project is zo goed als klaar. Nog enkele uurtjes werk en dan laat ik het gerust denk ik.
    Ben wel benieuwd naar de projecten van iedereen.

  20. #20

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Mijn project is in principe ook klaar (al kan het nog wel enkele kleine aanpassingen gebruiken). Het staat ook al online (voorlopig wel nog verborgen). Maar als het bij iedereen af is zet ik het wel openbaar.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •