X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wanneer verloopt de deadline

Stemmers
9. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Eind Augustus

    4 44,44%
  • Eind September

    4 44,44%
  • Eind Oktober

    3 33,33%
  • Eind November

    4 44,44%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #30

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 9

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bbt87 Bekijk Berichten
    Heel fijn! Ik heb er net eens vluchtig naar gekeken en je park verkend vanuit het gesuggereerde bezoekersperspectief.

    Ik ontdekte eerst de boomstamattractie, nam bij de uitgang abusievelijk de trap die de uitgang van de monorail bleek en sukkelde bij het verlaten van de souvenirshop in het uitgangpad van je rappe rups. Dan ontdekte ik dat de ingang die ik voor die van de boomstambaan had gezien degene was die mij naar de monorail zou lijden en ik dus een heel eind verder in het park zat dan vermoed.
    Na mijn ritje monorail sukkelde ik opnieuw naar de uitgang van de rappe rups hoewel ik die fout al eerder had begaan. Vervolgens kwam ik op goed geluk uit bij de Flying coaster, waar ik wel meteen de juiste weg vond. Ik vervolgde met een rondje op de ballonnenmolen en vond toen ook de mijn-attractie.
    De Sky fly liet ik voor wat het was. Ik vroeg me niet ver van diens ingang wel af waar de uitgang van het park nu was, die bleek minder ver weg dan vermoed, wat wellicht wat over mijn oriëntatievermogen zegt.

    Ik herken je gevoel van altijd wel een nieuw hoekje te vinden waar je nog wat meer mee kan doen, maar je mag er zeker en vast fier op zijn.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 30-12-20 om 16:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •