X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Heide-Park 25 & 26-07-2020

    Hahaha, wat moeten we verstaan onder 'Het park voelde vooral Duits aan qua theming'. Ik denk er spontaan bij aan de stijl van de vele B en C-parken die het land telt, maar ik vraag me af hoe je de Duitse stijl iets uitgebreider zou uitleggen aan een leek.

  2. #2

    Re: [TR] Heide-Park 25 & 26-07-2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Hahaha, wat moeten we verstaan onder 'Het park voelde vooral Duits aan qua theming'. Ik denk er spontaan bij aan de stijl van de vele B en C-parken die het land telt, maar ik vraag me af hoe je de Duitse stijl iets uitgebreider zou uitleggen aan een leek.
    Ah, gewoon de meeste themagebieden hadden veel huisjes met van die typische Duitse vakwerken. In veel themaparken wordt de stijl van de huizen aangepast aan het specifieke gebied, maar in Heide-park had je dat toch minder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De panoramatoren was aangekondigd niet in bedrijf, terwijl dit wel het geval was in de Lego-zusterparken en in Hansa. Het kan natuurlijk iets met deelstraat-maatregelen te maken hebben.

    De projector in de wachtrij van de Drakengrot is niet meer dan een greenscreen-betaalfoto-opname. Wees blij dat die niet functioneerde.

    Jammer van de Ghostbusters attractie. Geen wereldtopper à la Maus of CoT, maar wel de moeite om nog eens terug te keren.
    Inderdaad, in Hansa en Legoland was die panoramatoren wel open

    Ah, dat van die projector was niet echt duidelijk wat het was, inderdaad dan geen groot gemis

    Inderdaad jammer van Ghostbusters, dacht dat het een 3D film was. Misschien dat we volgend jaar er nog eens geraken.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •