X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Plopsaland De Panne - Jaarrond opening

    Groot nieuws in Belgisch pretparkland! Plopsaland is het eerste outdoor pretpark dat jaarrond zal open zijn. Weliswaar niet altijd alle delen, maar toch kan je in De Panne elke dag van het jaar terecht voor je portie Studio 100.

    Concreet betekent dit:
    Mayaland Indoor is 365 dagen open.
    Plopsaland (dus niet enkel het gedeelte Mayaland Indoor) is alle weekends in januari, februari en maart geopend én tijdens de krokusvakantie (13/02 tem 21/02)

    Reden: meer vraag naar meer openingsdagen én een hotel dat geopend wordt.

    Bron: Klik!

  2. #2

    Re: Plopsaland De Panne - Jaarrond opening

    Mooi: meer inkomsten voor het park, extra tewerkstelling en voor ons meer kans om op een kalme dag het park te bezoeken off season. De abo's lijken niet meteen duurder te worden, al kan dat nog veranderen, de parkgroep-filosofie indachtig.

    Zou Walibi Bel. dit ook overwegen? En PHL, P.Ast. e.a. Een positief gevolg van de huidige crisis, zowaar.

  3. #3

    Re: Plopsaland De Panne - Jaarrond opening

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Mooi: meer inkomsten voor het park, extra tewerkstelling en voor ons meer kans om op een kalme dag het park te bezoeken off season. De abo's lijken niet meteen duurder te worden, al kan dat nog veranderen, de parkgroep-filosofie indachtig.

    Zou Walibi Bel. dit ook overwegen? En PHL, P.Ast. e.a. Een positief gevolg van de huidige crisis, zowaar.
    Walibi denk ik sowieso niet zolang er geen overnachtingen van CdA zelf uit georganiseerd worden. En zelfs dan vrees ik ervoor...
    PHL zit met een probleem naar wetgeving dat ze maar 35 zondagen per kalenderjaar open mogen. Wat nu dus door Corona wel kan, kan volgend jaar waarschijnlijk niet meer.
    P.Asterix had ik eigenlijk al paar jaar geleden verwacht, met de opening van het 2de hotel. Maar blijkbaar is dat toch niet haalbaar.
    Ook EP doet nog mee aan een wintersluiting, wat ik gezien het gigantische resort erbij toch opvallend vindt. Iemand een idee waarom zij nog een wintersluiting hebben?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 18-09-20 om 17:43.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •