X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 53 van de 53
  1. #41

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Goede zaak. Er is op zich volstrekt geen reden om dit bij het huidige park te houden. Gezien ze in die hoek toch met alternatieve dingen bezig zijn, past het er perfect bij. Een verplaatsing van hun halloween event naar die hoek zie ik ook nog wel gebeuren in de toekomst.

  2. #42

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Preview van de trein, welke een verdubbeling is van de Lost Gravity treinen:
    Op de Veejoy link is er ook een kleine snippet te zien van de trein die over een soort tophat gaat.

    Laatst gewijzigd door Rein; 18-03-22 om 11:36.

  3. #43

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Ben echt wel benieuwd hoe heel dat themagebied er nu zal uitzien en hoe nu de volledige lay out zal zijn van de nieuwe achtbaan, ben al blij dat ze gekozen hebben voor grotere treinen zodat de capaciteit wel goed zit.
    Al had ik daar geen schrik voor want de meeste attracties daar hebben wel een goede capaciteit. En als ik goed haar het filmpje gekeken is er inderdaad een tophat dus kans is groot dat er een lancering inzit.

  4. #44

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Ik dacht zelfs dat er 2 lanceringen komen, had ik ergens gelezen.

  5. #45

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Ben echt wel benieuwd hoe heel dat themagebied er nu zal uitzien en hoe nu de volledige lay out zal zijn van de nieuwe achtbaan, ben al blij dat ze gekozen hebben voor grotere treinen zodat de capaciteit wel goed zit.
    Al had ik daar geen schrik voor want de meeste attracties daar hebben wel een goede capaciteit. En als ik goed haar het filmpje gekeken is er inderdaad een tophat dus kans is groot dat er een lancering inzit.
    Capaciteit lijkt mij altijd wel een prioriteit voor de attracties die ze in EP zetten. Benieuwd vooral naar het themagebied

  6. #46

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Grondwerken zijn begonnen:

    Naam:     EP.jpg
Bekeken:  1460
Groote:   1,04 MB
    Bron: twitter

  7. #47

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Ondertussen zijn de eerste stukken beton gegoten (eigen foto's van donderdag en vrijdag):






  8. #48

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Eerste baandeel is toegekomen:


  9. #49

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Bruin en zwart, dat zijn de kleuren voor de nieuwe baan:

    Naam:     EP_achtbaan.jpg
Bekeken:  664
Groote:   2,11 MB
    Bron: Twitter

  10. #50

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Vandaag werd een maquette gepresenteerd en verscheen er een POV op Veejoy. Wat meteen opvalt is de verticale lancering over de Tesla-toren:
    https://www.veejoy.de/en/movies/pov-onride-coaster-2024

    Naam:     EP.jpg
Bekeken:  568
Groote:   482,8 KB

  11. #51

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Volgens mij gaat dit een leuke baan worden

  12. #52

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    ... maar 2023 halen lijkt niet meer te lukken... al lijkt de volledige loop (Juni 2023) ondertussen wel gesloten;
    Niet geverifieerd gerucht: iemand daar vertelde me dat ze wat problemen hadden om de gewenste hoog kwalitatieve onderdelen te bekomen en ze liever vertraging hebben dan risico nemen;

  13. #53

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Eerste deel: We vinden deze layout leuk, maar de trein redt het einde niet.. laten we maar wat boosters er in stoppen zodat de trein het einde haalt in plaats van de baan fatsoenlijk door te berekenen.
    Draaischijf: Anti-Climax en dood punt in de rit (tenzij ze nog wat van show element gaan toevoegen)
    tweede deel: Zo zie ik het graag. Lijkt me verreweg het beste stuk van de baan en de layout ziet er gewoon goed uit.. Deels ook vanwege de near misses en andere theming die hier is toegevoegd (en helaas ontbreekt op het eerste deel).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •