X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Nigloland] 2021 Krampus Expedition (Watercoaster)

    Nouja.. De laatste concepten vallen nogal tegen. Geen gigantische krampus, aan een drop, maar een klein beeldje dat boven op de "camelback" voor de splash staat (witte doek op bovenaanzicht). Ik denk niet dat er uiteindelijk heel veel is wat je gaat missen. Dat Krampus Beeldje ga je trouwens prima kunnen zien, je kunt op de foto hierboven al zien dat er een wandelpad vrijwel rondom de splash zone loopt tot aan de straat die naar het hotel toe gaat. Het zou me ook niets verbazen als op die plek een ingang voor hotelgasten komt.

    Er lijkt ook geen block voor de grote drop/splash te zitten. Betekent dus dat boot 1 bij de bocht na de splash moet zijn, voordat boot 2 van de lifthill af mag. Het is moeilijk te schatten, maar in principe denk ik dan aan 4 boten op de hele track. Misschien 5. Als ze er meer doen (wat kan), ga je gewoon zinloos stil staan voor het uitstappen.

  2. #2

    Re: [Nigloland] 2021 Krampus Expedition (Watercoaster)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er lijkt ook geen block voor de grote drop/splash te zitten. Betekent dus dat boot 1 bij de bocht na de splash moet zijn, voordat boot 2 van de lifthill af mag. Het is moeilijk te schatten, maar in principe denk ik dan aan 4 boten op de hele track. Misschien 5. Als ze er meer doen (wat kan), ga je gewoon zinloos stil staan voor het uitstappen.
    Uit een interview met Rodolphe Gélis:

    Does the idea of not having put the brakes before the drop also come from Mack?

    No, it comes from me. It bothers me to be braked before a descent, it's the most frustrating feeling in a coaster. But, out of the ten meters of brakes that were planned at the base, I kept five meters of straight line to then put the descent. I wanted a surprising drop effect, with two breaks in the drop. The straight line also serves to give a break before the "final bouquet". Mack had made a very organic layout, but I was a little afraid that in the cold, in the morning, the boat would not pass.
    I pointed out to the engineers at Mack that the brake would not be used for flow. With the brake, there would have been less than ten seconds on the block between the brake and the runout ( Editor's note: transition between the splash zone and the channel) , and less than twenty seconds on the previous block. We cannot unload, load and dispatch in less than thirty seconds.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •