Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
Maar bekijk het positief; 13 jaar geleden bijvoorbeeld was het qua onderhoud een absolute ramp daar en werd de ravage die Six Flags had aangericht pijnlijk duidelijk. Neem daar dan nog eens StarParks bij, dat veel heeft beloofd, maar uiteindelijk niks gedaan heeft buiten een naamsverandering én de terugkeer van de oude mascotte. Daarnaast moest Walibi Belgium steeds het onderspit delven tegenover het toenmalige Walibi World en Movie Park Germany, dat van de Britten steeds het grootste deel van de koek kreeg. En Walibi moest het stellen met de kruimels, de laatste centen die overbleven.
Ik geloof nog er nog steeds niet veel van dat Six Flags het park zo slecht onderhield. Toen het park overgenomen werd heeft de Palamon Group zeer duidelijk in de media gecommuniceerd waar de pijnpunten lagen qua slijtage vlak nadat ze het park hadden gekocht van SF, en toen was enkel Aqualibi niet meer in goede staat. Dat dit klopt, is bewezen bij de grootse renovatie die enkele jaren later volgde. Als ze het van Aqualibi toegaven, waarom dan niet van andere attracties?

Je sneer naar de Palamon Group begrijp ik al helemaal niet. Ze hebben het park een jaar in handen gehad, wat voor wonderen verwacht je? Ze gaven ook aandacht aan Bellewaerde trouwens, die kregen in 2005 een wereldprimeur. En is Vertigo ook geen beslissing onder Starparks geweest? Het ding moest openen in 2006, dus het lijkt me verre van onwaarschijnlijk voor zo'n groot project... De Palamon Group heeft voor een bedrijf dat enkel wilde kopen en doorverkopen aan een hogere prijs net heel wat gedaan voor de parken in de groep in mijn mening, anders dan CDA de eerste vijf/zes jaar...