X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik hoop van harte dat die irritante buren serieus lik op stuk krijgen. Ik ken heel wat omwonenden (dicht en minder dicht) van Walibi en weet dat zijn het gezeur en geklaag absoluut niet begrijpen, en er zelfs niks op tegen zouden hebben moest Walibi van april tot midden januari zelfs dagelijks geopend zou zijn, ?n langer open per dag.

    Uit goeie bron weet ik ook dat de Burgemeester van Wavre een serieuze boon heeft voor Walibi, en dat die vrouw ook het belang van Walibi voor Wavre kent.

    Je zou voor minder wensen dat ze met een Top Thrill Dragster kloon afkomen waarvan de tophat pal achter Tutankhamon komt te staan, en hang er dan ineens nog 4 droptowers (AAN DE JUISTE KANT (looking at you SFGA) aan. Zet in Karma World nog een Giant Frisbee en in Exotic World een S&S Screaming Swing. Iemand nog aanvullende idee?n?
    Laatst gewijzigd door etwien; 07-05-19 om 22:56.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Iemand nog aanvullende idee?n?
    * Herthematiseer Psyk? Underground naar Psyk? Air en verwijder het gebouw (al is dat eigenlijk wel echt mooi)
    * Bouw een geluidsmuur tussen de vijver en het kindergebied zodat je geen joelende kinderen in andere delen van het park hoort, dat doet afbreuk aan de sfeer
    * Plaats een hoge zweefmolen op de plaats van het oude station in Exotic World. (Dan kunnen we ook zwaaien naar de buren als ze aan het BBQ'en zijn)
    * Zet een Arabische 'Bazar' naast het Paleis van de Geest, met minaret waaruit om het half uur een humoristische gebedsoproep klinkt. De Bazar doet dan dienst als tribune voor een jetski-show op het binnenmeer van Radja River.
    * Maak een openlucht stuk van Aqualibi op het stuk achter Cobra, liefst in Antarctisch thema zodat er geen bomen en struiken staan die geluidsdempend werken.
    * Bouw een kleine GG houten achtbaan (out and back) op het stuk tussen CoT en Psyk? Underground (Psyk? Air in dit geval), achter het theater kan je net passeren denk ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •