X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik zie ook dat het theater wordt mee geïntegreerd in de zone, dus zou het kunnen dat dit een nieuw Walibi betekent mét shows??
    Ik hoop het eerlijk gezegd van niet. Tenzij ze het door externe mensen laten uitvoeren en niet door het park zelf want die shows trekken inderdaad op niet veel. Ik denk dat ze in het verleden geleerd hebben dat shows niet echt een meerwaarde is voor dit park, er is maar een beperkt publiek die interesse heeft om een show mee te pikken op een dag. Daarnaast kruipt er veel geld in denk ik voor het beperkte publiek dat je er uiteindelijk mee bereikt.

    Naar volgend jaar hoop ik stiekem nog op volgende puntjes die gerealiseerd worden:
    - In de bossen een tiki thema van de goldriver adventure. (met bewegende animatronics)
    - Muziek rond de nieuwe achtbaan van Imascore (muziek van Pulsar past zeer goed bij de beleving van de attractie)
    - Aangepaste verlichting gethematiseerd naar de zone dus de lelijke gekleurde led lampen terug weg
    - Zomer nocturne in teken van het nieuwe Tiki thema met bijhorende extra animatie, misschien in het midden van het meer een cocktail bar maken met zelfde thema

    Ik kijk er alvast naar uit volgend jaar het park nog eens te bezoeken.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    - Zomer nocturne in teken van het nieuwe Tiki thema met bijhorende extra animatie, misschien in het midden van het meer een cocktail bar maken met zelfde thema
    Die cocktail bar mag er van mijn part altijd staan. Dat past perfect in zo'n zone en zou een zalige uitbreiding zijn van de horeca. Misschien niet direct in het midden van het meer, maar aan de oever, met een zandstrand en zwoele muziek, daar kan toch niemand iets op tegen hebben?

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Die cocktail bar mag er van mijn part altijd staan. Dat past perfect in zo'n zone en zou een zalige uitbreiding zijn van de horeca. Misschien niet direct in het midden van het meer, maar aan de oever, met een zandstrand en zwoele muziek, daar kan toch niemand iets op tegen hebben?
    Tijdens de persconferentie dag op 22 juni stond er alvast de hele dag door een (relatief uitgebreide) cocktailbar op de site van ex-La Grande Roue. Of dit enkel voor die dag was weet ik niet, maar het had alvast veel aantrek.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Tijdens de persconferentie dag op 22 juni stond er alvast de hele dag door een (relatief uitgebreide) cocktailbar op de site van ex-La Grande Roue. Of dit enkel voor die dag was weet ik niet, maar het had alvast veel aantrek.
    Ik denk voor heel de zomer want vorig jaar stond er aan de ingang van de voormalige vertigo site ook een cocktail bar waar je kon kiezen uit een ruim assortiment zelfs met een Pulsar cocktail als ik mij niet vergis.

    Wel leuk dat ze meer variaties brengen in hun horeca en hoop met de rebranding van hun zones ook gerechten van dat thema kunt kopen. Pairi Daiza bijvoorbeeld doet dit al zou leuk zijn moest Walibi dit voorbeeld volgen.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De Oosterse zone zou toch gethematiseerd worden naar Bollywood? Dat dacht ik toch gehoord te hebben op de presentatie, of stond in het artikel. Het is me bijgebleven omdat ik dit een zeer origineel thema vond eigenlijk, maar ik kan me ook vergist hebben hoor...

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    De Oosterse zone zou toch gethematiseerd worden naar Bollywood? Dat dacht ik toch gehoord te hebben op de presentatie, of stond in het artikel. Het is me bijgebleven omdat ik dit een zeer origineel thema vond eigenlijk, maar ik kan me ook vergist hebben hoor...
    Ik dacht dat dit enkel het geval was voor de nieuwe indoorattractie?
    Laatst gewijzigd door Ignace; 10-07-17 om 16:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •