X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat vroeg ik me ook af, tot ik me de bedenking maakte, ze spreken over een tienjarenplan, maar kondigen dingen aan van 2016 tot 2023...
    Ze hebben toch altijd over een "masterplan" gesproken? Dat hoeft daarom niet persé op 10 jaar te zijn?

    Verder vind ik het een slimme zet om de Tornado/Vertigo site nog niet te gebruiken. Want na dit masterplan zal er een nieuw plan op tafel moeten liggen en het lijkt me lomp om alle beschikbare locaties zomaar in één keer op te gebruiken. Daarbij lijkt het me slimmer om een nieuwe zone te creëren achteraan het park, zoals ze gedaan hebben met de mega coaster. Dit gaat de bezoekers veel beter spreiden dan de Vertigo site opnieuw open te smijten met iets nieuws.

    Wat we ondertussen allemaal te zien gekregen hebben lijkt me op zich al een enorme transformatie van het park. Het worden leuke jaren om te volgen.
    Alweerrrr een winnaarrrrr

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Ze hebben toch altijd over een "masterplan" gesproken? Dat hoeft daarom niet persé op 10 jaar te zijn?

    Verder vind ik het een slimme zet om de Tornado/Vertigo site nog niet te gebruiken. Want na dit masterplan zal er een nieuw plan op tafel moeten liggen en het lijkt me lomp om alle beschikbare locaties zomaar in één keer op te gebruiken. Daarbij lijkt het me slimmer om een nieuwe zone te creëren achteraan het park, zoals ze gedaan hebben met de mega coaster. Dit gaat de bezoekers veel beter spreiden dan de Vertigo site opnieuw open te smijten met iets nieuws.

    Wat we ondertussen allemaal te zien gekregen hebben lijkt me op zich al een enorme transformatie van het park. Het worden leuke jaren om te volgen.
    Nou dacht ik echt ergens gelezen te hebben tienjarenplan, maar ik me vergissen natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •