Ik kan Walibi Belgium niet meer dan genoef feliciteren met die cijfers.

Ik heb een zeer moeilijke verhouding gehad met het park door de jaren heen. Sinds mijn eerste bezoek in oktober 2001 tot en met mijn bezoek in juli 2007 heb ik mij altijd goed geamuseerd.

Echter was ik tijdens mijn bezoek eind oktober 2008 enorm negatief over het park en had ik er een verschrikkelijke dag. Sinds toen was ik altijd enorm kritisch over Walibi. Dit verbeterde wel tijdens mijn talloze, jaarlijkse bezoeken met Halloween dinds 2011, maar in het zomerseizoen ging ik er nooit nog heen (buiten 1 uitzondering op 4 april 2013 waar ik tevens terug zeer teleurgesteld het park verliet).

Echter na de opening van Pulsar begon mijn visie enorm te keren. De “verliefdheid” brak echter door op 22 juni 2017 toen ik aanwezig was op de persvoorstelling van het 5 jarenplan. Toen werden mijn jarenlange gebeden verhoord en zag ik het jaar er op al fantastische vorderingen.

Na vorig seizoen hebben ze wat mij betreft de bezoekersstijging dubbel en dik verdiend. Mijn verwachtingen voor komende jaren liggen best hoog, en ik hoop dan ook dat ze geen enkele oportuniteit laten schieten, maar tot die tijd kan ik niet genoeg vertoeven in dat Waverse park die meer dan ooit aan het herleven is!