X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik vraag me wel af wat er met de abonnementsformule dit jaar gaat gebeuren. Ook bij Bellewaerde nog geen woord hierover voorlopig...
    Dat vind ik echt van de hond z'n ballen. Twee maanden voor de seizoensopening nada informatie over de abo's. Ze hebben hiermee de Zwarte -Vrijdag-trein gemist, dus bij niemand lag een Wal- of Bel-abo onder de kerstboom. En neurotische trip-planners hebben er het raden naar of ze profijt kunnen doen in buitenlandse parken.

    Dat de voorbije veelheid aan abo-formules aan een grondige evaluatie toe is: OK. Maar ze konden toch al kort na Halloween tot bepaalde conclusies komen, niet? En Wal.Hol. is hier wel al een tijdje glashelder klaar mee.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Wacht, ik ben niet helemaal mee. Op zich is dit eigenlijk goed nieuws voor Walibi ?n ze treffen zelf geen schuld denk ik.

    Even een tijdlijn schetsen zoals ik het nu begrijp:
    Fase A: oude vergunning (max 50dBA 's avonds & 10 dagen later open)
    Fase B: nieuwe vergunning (max 55dBA 's avonds & 20 dagen later open)
    ==> Klacht door buren
    Fase C: nieuwste vergunning (met strengere voorwaarden dan bij FaseB)
    ==> Te laat binnen geleverd dus ongeldig.
    ==> Hierdoor opnieuw Fase B

    Dus voor Walibi is dit juist goed, enige vraag is door wie die nieuwste vergunning moest afgeleverd worden. Ik vermoed niet door Walibi zelf. Dat de omwonenden naar de Raad van State stappen begrijp ik, het is immers een actiegroep. Nu alleen maar hopen (voor Walibi) dat de buren bot vangen, al vrees ik dat ze hun Fase C gaan krijgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •