X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 33 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 648
  1. #41

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Morgen (1 juni) zou het park meer bekend maken over hun grote plannen.

    De Franse krant La Capitale meldt echter vandaag al dat de Keverbaan aan het einde van het seizoen uit het park verwijderd zal worden. Morgen wordt er dus waarschijnlijk meer over bekend, dan zullen we weten of deze post hier thuis hoort of eerder in het topic "Het laagste nieuws".
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #42

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Volgens La Capital zal De Keverbaan wel vervangen worden door een nieuwe attractie, waarvan de bouw zal starten in september. De nieuwe attractie zal openen in de Paasvakantie van 2018!

  3. #43

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hmmm, jammer dat er nog een attractie moet wijken voor een nieuwe, maar laten we dit positief bekijken!

    De bouwtijd is redelijk kort tegenover de andere projecten van CdA, dus op zich verwacht ik geen gigantische nieuwe ride. Een nieuwe kinderachtbaan of een flatride lijken me de meest waarschijnlijke opties.



    De rode cirkel toont welke plek de achtbaan in beslag nam, en de zwarte cirkel toont welk gebied nauwelijks tot niet gebruikt word voor gewone parkgasten (het gerucht dat de parktrein zou verdwijnen heb ik even meegenomen). Mijn gok: opvul-attractie in 2018, maar als eerste aanzet voor grotere plannen in de zone in de komende jaren.

  4. #44

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Morgen zal het park wellicht met meer info komen over die nieuwe attractie die La Cocicinelle in 2018 zal vervangen. Meer info over de nieuwigheden in ons nieuwsbericht: http://www.pretparken.be/NL/article/...%20eind%202017

    Ik ben razend benieuwd naar wat ze ons morgen gaan weten te vertellen! Wel jammer van de kinderachtbaan :/
    Laatst gewijzigd door yelle8; 31-05-17 om 22:28.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #45

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Nou dit zag ik niet aankomen. Ze zijn duidelijk wat groots van plan daar. Kan niet wachten tot dat persbericht.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #46

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Mijn voorspelling was juist Heel erg benieuwd naar wat er straks nog bekendgemaakt zal worden, maar ik verwacht een nieuwe familiale achtbaan in de plaats.

  7. #47

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mijn voorspelling was juist Heel erg benieuwd naar wat er straks nog bekendgemaakt zal worden, maar ik verwacht een nieuwe familiale achtbaan in de plaats.
    Proficiat? Bedankt ook om dat 2x te vermelden dat je een juiste gok hebt gedaan.

    Hopelijk heeft La Capitale het bij het rechte eind toen ze zeiden dat er vandaag meer info zou worden bekend gemaakt. Anders wordt het nog lang wachten.
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #48

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik hoorde uit niet zo betrouwbare bron : een kidi-bat-flyer.

  9. #49

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik hoorde uit niet zo betrouwbare bron : een kidi-bat-flyer.
    Batflyers worden al meer dan tien jaar niet meer verkocht. Hoe krijg je een batflyers trouwens NOG kleiner ?

  10. #50

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Verdwijnt dan ook die Octopus?
    En wat met de go-kart baan?
    En komen die blazende verticale sarcofagen terug die vroeger buiten CoT stonden?
    Dat gaf wel leuke foto's en creëerde enigermate een thema-zone.
    Nu staat die top-indoor-attractie daar zo op z'n eentje.

    Waar mogen we onze wish-lijstjes indienen?
    Voor mij hoeft het niet spectaculair, liefst iets met herhalingswaarde en waar ouders ook iets aan hebben.
    Graag een (betaal)kart voor de groten en parallel hiermee een auto-rondrit (zoals Autopia, Silverstone e.a.) voor de familie.
    Het eerste bestaat in ons land enkel in een te softe versie in Plopsa Coo, het tweede zou bij mijn weten uniek zijn in BeNe.
    Hier is dan wel meer ruimte voor nodig dan wat beschikbaar wordt na de verwijdering van genoemde attracties.

    Zo'n auto-rondrit is ook interactiever dan die Old Timers. Die kunnen dan op termijn ook weg, samen met de ook al weinig nuttige paardenmolen nabij de ingang.

  11. #51

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Batflyers worden al meer dan tien jaar niet meer verkocht. Hoe krijg je een batflyers trouwens NOG kleiner ?
    Ze kunnen ook nog altijd die batflyer van Plopsaland overnemen. Die stond toch te koop Maar nu serieus, ik denk dat Walibi wel iets zoekt met een hogere capaciteit en waar niet continu problemen mee zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld wel een suspended family coaster komen zoals Jimmy Neutron's Atomic Flyer.

    Ik vind het trouwens ook heel jammer dat de Keverbaan er voor moet wijken, maar misschien kunnen ze deze verplaatsen naar een ander parkdeel (zoals Walibi Playland).

  12. #52

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Ze kunnen ook nog altijd die batflyer van Plopsaland overnemen. Die stond toch te koop Maar nu serieus, ik denk dat Walibi wel iets zoekt met een hogere capaciteit en waar niet continu problemen mee zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld wel een suspended family coaster komen zoals Jimmy Neutron's Atomic Flyer.

    Ik vind het trouwens ook heel jammer dat de Keverbaan er voor moet wijken, maar misschien kunnen ze deze verplaatsen naar een ander parkdeel (zoals Walibi Playland).
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.

    Wat de keverban betreft, die kan eigenlijk perfect voor Weerwolf komen, als aanvulling op de oldtimerrit.

  13. #53

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.
    Ja, maar die in Duitsland heeft maar 1 treintje. In Walibi kan je er een 2de bijplaatsen. Uiteindelijk was het maar een voorbeeld en kan er eender wat worden geplaatst. Voor mij is het goed als het een toffe familieattractie wordt. Zowel een family coaster als een andere familieattractie is voor mij in orde (met heel toffe theming).

  14. #54

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Ja, maar die in Duitsland heeft maar 1 treintje. In Walibi kan je er een 2de bijplaatsen. Uiteindelijk was het maar een voorbeeld en kan er eender wat worden geplaatst. Voor mij is het goed als het een toffe familieattractie wordt. Zowel een family coaster als een andere familieattractie is voor mij in orde (met heel toffe theming).
    LAat ze maar eens gek doen en een soort Pegase bouwen, zoals Parc Asterix eentje krijgt

  15. #55

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.
    Is toch ook niet zo weinig voor een opvulattractie? Anubis en Heidi hebben minder capaciteit .

    Ik denk niet dat een tweede treintje veel zin heeft op zo'n korte baan. Daarbij lijkt me het praktisch onhaalbaar om de trein van in de eindremmen het station in te krijgen voordat het volgende treintje van de lifthill is, het is niet bepaald een groot ding.

  16. #56

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is toch ook niet zo weinig voor een opvulattractie? Anubis en Heidi hebben minder capaciteit ..
    Haha true, maar dat is dan weer Plopsa verhaal he

  17. #57
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Veel nieuws hadden ze niet vandaag, jammer genoeg. Ik ben heel erg benieuwd.

  18. #58

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Veel nieuws hadden ze niet vandaag, jammer genoeg. Ik ben heel erg benieuwd.
    Ik had ergens gelezen op een fanpagina op Facebook dat de aankondiging ging worden uitgesteld

  19. #59

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Ik had ergens gelezen op een fanpagina op Facebook dat de aankondiging ging worden uitgesteld
    Dat had ik inderdaad ook gelezen.

    Ik denk overigens niet dat ze op die plaats een family coaster gaan zetten. Het grote probleem aan die kant van het park zijn de buurtbewoners, waardoor ik zo'n attractie er niet zie passen. Een gewone familie-attractie lijkt mij een logischere optie, ook aangezien de bouw volgens geruchten pas in september zou beginnen en de opening al met Pasen 2018 zou plaatsvinden. Oftewel zouden ze een indoorachtbaan moeten openen, maar dat lijkt mij straf.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #60

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat had ik inderdaad ook gelezen.

    Ik denk overigens niet dat ze op die plaats een family coaster gaan zetten. Het grote probleem aan die kant van het park zijn de buurtbewoners, waardoor ik zo'n attractie er niet zie passen. Een gewone familie-attractie lijkt mij een logischere optie, ook aangezien de bouw volgens geruchten pas in september zou beginnen en de opening al met Pasen 2018 zou plaatsvinden. Oftewel zouden ze een indoorachtbaan moeten openen, maar dat lijkt mij straf.
    Gold Rush was ook zeer snel gebouwd

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •