X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Wat brengt deze post ook ERG veel bij aan het topic trouwens. Veel blabla, weinig inhoud. Geen wonder dat je je geviseerd voelt.

    Walibi is verbeterd de afgelopen jaren, dat klopt. Het is een pak netter geworden, het meeste personeel probeert Nederlands te spreken enz...
    Maar als ik durf te stellen dat Walibi een park is waar al genoeg "vooruit-achteruit-coasters" staan, dan is het kot te klein. Nochtens staan er zo drie. Als ik durf te zeggen dat er nu wel al genoeg Vekoma-staat, dan is het hier ook spel... terwijl er intussen ook 4 staan.
    Ik tel vijf Vekoma's . Ja, er staan drie coaster in Walibi die voor én achteruit gaan - ik begrijp dat je dat veel vind, al erger ik me er zelf niet aan. Maar belangrijker is toch hoe het park zich ontwikkeld, en daar geef je toch zelf toe dat Walibi goed bezig is? Ze krijgen er de komende jaren drie coasters erbij die geen van allen van Vekoma zullen zijn (beredeneerde gok) en geen van allen shuttlecoasters zullen zijn. Ze werken zichtbaar aan je punt van kritiek, dus het elke dag opnieuw omroepen heeft weinig zin.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Het mag allemaal iets spectaculairder... Een nieuw themagebied: okee... maar dan hopelijk iets dat deftig afgewerkt is en geen halfslachtig gedoe zoals de omgeving van Cobra/Radja River, Vampire of nog erger: het FlashBack-gebied. In 2017 mag het allemaal iets meer zijn toch. Een familiepark als Phantasialand verpakt alles in heerlijke thema's en daar is tegenwoordig méér thrill te vinden dan in onze eigen Walibi. Sommige mensen vergeten dat de thrillseekers van 30 jaar geleden intussen zélf pubers in huis lopen hebben, en dat papa en/of mama ook graag eens meegaat op een stoere achtbaan. In Amerika en Duitsland stappen zelfs bejaarden in thrill-achtbanen.
    Ze investeren massa's geld in nieuwe attracties en themagebieden, en vooral: ze doen hun best onderscheidend te blijven. Dat is toch alles wat je kan wensen voor een regionaal park als Walibi? Ze zitten niet met de onafhankelijkheid en beperkingen van PHL, of de bezoekersaantallen van EP, of de locatie van Parc Asterix... Het is Walibi. Als je een 'familiepark als Phantasialand' wil, ga je toch gewoon beter naar... Phantasialand? als ouders van kinderen meewillen in de achtbaan kunnen ze dat ook in Walibi doen trouwens.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Enkel in België moet wéér eens de kaart "van de familie" getrokken worden, en liefst met tamme baantjes en attracties.
    Walibi heeft veruit de meeste thrill van België, ik zie geen reden waarom ze dan niet op familierides mogen concentreren nu.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En op de nieuwe thrillcoaster, daar is nog 5 jaar op wachten (6 jaar tegen dat die écht zal geopend worden, zoals gewoonlijk)... en daar zijn sommigen hier superblij om.
    Blij om de coaster of blij ondanks de jaren dat we moeten wachten? Tja, als ik vandaag al een vette megacoaster wil doen groter dan al wat in Walibi staat, dan ga ik dat gewoon al doen in een ander park.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Tsjah, in het land der blinden is éénoog koning.
    Dit soort losse uitspraken helpen niet veel om je standpunt duidelijk te maken.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik tel vijf Vekoma's .
    Nu niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik tel er toch echt maar 4 in Walibi
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Nu niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik tel er toch echt maar 4 in Walibi
    Le Palais Du Génie niet vergeten, en deze winter verliet er nog een Vekoma het park.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Le Palais Du Génie niet vergeten, en deze winter verliet er nog een Vekoma het park.
    Oh, sorry, ik telde enkel de coasters
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •