X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    ...Als eerst zou ik zorgen dat een deel van de oude attracties opgeknapt worden. De Weerwolf een waardig thema geven, nieuwe wachtrij, nieuw station, eventueel ook een retrack. Hetzelfde met de Vampire...Ten tweede zou ik de Cobra eruit gooien. ...De Radja River zou ik dan nog iets meer thematiseren...En ten slotte ... de achterkant van het park
    Ik denk dat de prioriteiten een beetje anders moeten liggen. Het ergste stuk walibi is die no-go-zone rond CoT.

    An zich vind zowel weerwolf, vampire als Radja river zoals ze nu zijn best oké ingewerkt. Ik denk dat de investering die je moet maken om daar een verder doorgedreven thema toe te voegen zo groot gaan moeten zijn -om een merkbaar verschil te geven-, dat ze zichzelf nooit gaan terugverdienen. Een retrack is bij een woodie eigenlijk gewoon noodzakelijk onderhoud.

    Het zou absurd zijn om een functionerende coaster met een aardige dosis thrill én een beperkte footprint gewoon af te breken. De versie van Walibi is jaren jonger dan die van Bellewaerde én die hebben ze ook nog altijd niet afgebroken. Als er één attractie is, waar ik wel geloof dat een herwerking van het station en wat extra thema een effect kunnen hebben is het bij die boomerang.

    Ik denk dat je voor nieuwe toevoegingen vooral moet kijken naar lege zones in het park en makkelijk verplaatsbare flatrides. Op zich is die gigantische vijver in het midden van de Radja river ook nog wel interessante ongebruikte oppervlakte. Alleen jammer dat die voor de rest zo ontoegankelijk is en er weinig elegante manieren zijn om die te laten aansluiten op het padennetwerk.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 19-05-17 om 12:47. Reden: aangevuld wat mijn geest dacht, maar mijn vingers vertikten om te typen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •