Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Schuine stoepraden lenen zich gemakkelijker voor auto's om de stoep op te rijden en daar dus deels te gaan parkeren. Goede reden voor veel gemeentes om ze dus toch niet te gebruiken. Maar nog veel belangrijker: De "oude" stoepranden liggen er nu eenmaal en vervangen is duur. En daar draait het meestal toch om: Geld.

Goh als auto moet je sowieso al niet op het voetpad gaan rijden of zijn, dat lijkt me een automatische overtreding. Daar zou ik als stadsbestuur dan ook niet echt rekening mee houden in de keuze. En inderdaad, voetpaden vernieuwen kost geld maar hoe vaak je wel niet dat voetpaden vernieuwd worden?! Heel vaak, en hier vooral vlak voor verkiezingen Dan zouden ze dat gewoon wel meteen kunnen invoeren.

Ik vind het heel mooi dat de Efteling inclusief wil zijn, maar ik blijf er bij... Het is enorm triestig om als pretpark met een speeltuin "uit te pakken". En zeker als je dat bij dezelfde aankondiging dat Polka Marina gaat sluiten doet. Kan best zijn dat ze nog andere plannen hebben om Polka Marina te vervangen en die speeltuin daar compleet los van staat, maar door het in dezelfde aankondiging te doen en de locatie van die nieuwe speeltuin komt het toch echt over alsof daar de kous af is voor de Efteling.

Voor mij nog eens een bevestiging dat de Efteling een enorm overroepen park is, met een fanbase die alles ophemelt.