X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: 2021 - Nieuws en geruchten

    Ik zie net dat de nocturnes in Augustus terug geschrapt zijn uit de kalender. Volgens mij voelt Walibi de bui hangen en een nocturne met slechts een beperkte capaciteit organiseren is ook best nutteloos ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: 2021 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik zie net dat de nocturnes in Augustus terug geschrapt zijn uit de kalender. Volgens mij voelt Walibi de bui hangen en een nocturne met slechts een beperkte capaciteit organiseren is ook best nutteloos ...
    Zijn die nocturne niet altijd rustiger?
    Laste keer zag ik al veel mensen verteken voor het einde. Je zag het ook aan de lengte van de wachtrijen.

    Aan de andere kant als ze die nu weg halen van de kalender kan men niet teleurgesteld zijn als het niet door gaat.
    En als het wel mocht kunnen kan je dit relatief gemakkelijk aankondigen in een reclamespotje.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •