X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 52
  1. #21

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    De layout lijkt heel sterk op een Rollerskater. En als ik het goed zie zit er nog een straat tussen Zwembad en die Achtbaan/Glijbanen.. of heb ik het verkeerde gebouw voor??

  2. #22

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De layout lijkt heel sterk op een Rollerskater. En als ik het goed zie zit er nog een straat tussen Zwembad en die Achtbaan/Glijbanen.. of heb ik het verkeerde gebouw voor??
    Paint alert!

    Naam:     energyplan.jpg
Bekeken:  1093
Groote:   65,8 KB

  3. #23

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    De kans dat er een Rollerskater komt lijkt me eerlijk gezegd nogal klein, omdat ze er namelijk al een hebben. Maar met Energylandia weet je natuurlijk nooit...

    Voor een (indoor) waterpark lijkt me die plek ook niet ideaal. Als dat er ooit komt, denk ik dat het onderaan rechts op de afbeelding hierboven komt, zodat het aansluit bij het bestaande outdoor waterpark.

    Zelf gok ik dat er op die plek nog een kiddiecoaster komt (maar dus geen Rollerskater), ook al hebben ze er daar al meer dan genoeg van.

  4. #24

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    De kans dat er een Rollerskater komt lijkt me eerlijk gezegd nogal klein, omdat ze er namelijk al een hebben. Maar met Energylandia weet je natuurlijk nooit...

    Voor een (indoor) waterpark lijkt me die plek ook niet ideaal. Als dat er ooit komt, denk ik dat het onderaan rechts op de afbeelding hierboven komt, zodat het aansluit bij het bestaande outdoor waterpark.

    Zelf gok ik dat er op die plek nog een kiddiecoaster komt (maar dus geen Rollerskater), ook al hebben ze er daar al meer dan genoeg van.
    Ze hebben ook twee Family Boomerangs

  5. #25

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Het plannetje op de website kreeg een update, we kunnen dus inzoomen: https://energylandia.pl/mapa-parku/
    Mij lijkt het duidelijk een achtbaan te zijn: een soort mini-minetrain voor kinderen.

    Naam:     energy.png
Bekeken:  1115
Groote:   350,4 KB

    Hotel en indoor waterpark zijn ook duidelijk zichtbaar.

  6. #26

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    het is toch geen vleermuis zeker :-)

  7. #27

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    het is toch geen vleermuis zeker :-)
    Ik dacht er ook meteen aan, maar dit is gewoon de manier waarop ze achtbanen weergeven op hun parkmap, alsof het dueling banen zijn

  8. #28

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Naam:     Naamloos.png
Bekeken:  1051
Groote:   1,78 MB

    Het zou niet de eerste keer zijn dat men een placeholder gebruikt (dus er in de praktijk wat anders komt dan getekent), of dat men elementen in een plattegrond met elkaar verwisselt. Maar voor mij moet het toch duidelijk een rollerskater voorstellen.

  9. #29

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Als we de plattegrond mogen geloven komen er zelfs 2 hotels. Het ene komt achter de arena van de stuntshow, terwijl het tweede aan de achterkant van het bestaande waterpark komt te liggen.



    En als we de plattegrond mogen geloven gaat het nieuwe gebied rond de achtbanen de naam "Sweet Valley" krijgen.

  10. #30

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Misschien zo'n vreselijke Preston & Barbieri Duelling Coaster? Maar qua layout lijkt het inderdaad wel op een Rollerskater.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  11. #31

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    terwijl het tweede aan de achterkant van het bestaande waterpark komt te liggen.
    Ik dacht dat dat hotel al langer op het plan stond, het gaat een Venetiaans thema krijgen. Meer info in het artikel op themeparkfreaks.eu.

  12. #32

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Ik dacht dat dat hotel al langer op het plan stond, het gaat een Venetiaans thema krijgen. Meer info in het artikel op themeparkfreaks.eu.
    Volgens mij gaat dit artikel over het hotel rechts op de map, maar dat hotel links is nieuwe info .

  13. #33

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Volgens mij gaat dit artikel over het hotel rechts op de map, maar dat hotel links is nieuwe info .
    Klopt inderdaad. Vandaar dat ik maar een deel van ExpeditionGeForce's post citeerde

    Het rechtse hotel stond al op de park map, het linkse is een nieuwe toevoeging.

  14. #34

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Come on, do the locomotion:

    Naam:     energy.jpg
Bekeken:  1099
Groote:   479,1 KB
    Bron

  15. #35

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    En de naam is......... Choco Chip Creek:

    Naam:     choco.jpg
Bekeken:  920
Groote:   439,4 KB
    Bron

  16. #36

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Benieuwd naar de theming
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  17. #37

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Een mooi overzicht van de baan op deze foto. Ik veronderstel dat er enkel wat rotsen komen op de gegoten betonplaten (zoals op het parkplan te zien is)?
    Er staan al 2 treinen in de remise maar er komt nog een derde.

    Naam:     chocochip.jpg
Bekeken:  928
Groote:   867,3 KB
    Bron

  18. #38

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Benieuwd naar de theming
    Ik ook. Met een soort candyland thema kun je heel origineel uitpakken en best coole dingen doen. Daarentegen ben ik vooralsnog niet heel overtuigd van het thematisch kunnen van Energylandia. Met het tempo dat ze uitbreiden lijken ze me ook weinig kans te hebben om te evalueren en te verbeteren.. Althans: Toen Candyland ontworpen werd konden ze alleen leren van het Zadra-gebied, maar nog niet van Aqualantis.

  19. #39

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    De treintjes maken ook al rondjes:


  20. #40

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Choco Chirp Creek maakt zelfs test rondjes met mensen erin:



    Ook is men begonnen met de theming aan te brengen:
    Naam:     energy1.jpg
Bekeken:  432
Groote:   438,9 KB
    Naam:     energy2.jpg
Bekeken:  390
Groote:   655,7 KB
    Bron

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •