Intussen is iedereen vast wel al op de hoogte van Walibi Holland’s plannen om de zone rond Condor en El Rio Grande aan te pakken en te veranderen in het thema Exotic. Buiten het feit dat Condor EINDELIJK nieuwe treinen van Vekoma krijgt wat voor deze baan een immense redding zou kunnen zijn, krijgt ook de zone en El Rio Grande een opknapbeurt. Maar ...

Naam:     D1AC142E-9497-4C7D-A1F8-DEBC0ADFE082.jpeg
Bekeken:  1801
Groote:   133,5 KB

Naam:     E661FD89-BA8F-4CBC-8D42-770D1643A60F.jpeg
Bekeken:  1844
Groote:   177,1 KB

... gisteren doken deze foto’s op. Ik heb reeds veel meningen gehoord die lopen van “het is nog ok” tot “een verminking”. Helaas moet ik mij weer maar eens aansluiten bij die 2’de mening, en stilaan begin ik me ook zorgen te maken net als nog anderen over wat ze daar in godsnaam uitsteken in Biddinghuizen.

Eerst kregen we de LSD-trip ingang, daarna “Kringloopwinkel-chique” bij Untamed, vorig jaar “Art Plastique” en dit jaar hebben ze de boel wederom geattaqueerd met graffiti, en het enige thema die hierin te bekennen valt is “Brussel Noord”. Velen waaronder mezelf vragen zich dan ook af waar dit eindigt. Mogen we vanaf volgend jaar gewoon zelf onze bus graffiti meenemen? Ik zou er niet van schrikken.

Ik vind het leuk als een park “outside the box” durft denken en op de proppen komt met een origineel thema, maar dan moet het ook mooi zijn. Bestaande gevels en decors onderspuiten in agressief flashy graffiti vind ik geen upgrade maar gewoon een goedkope poging om “edgy” uit te pakken. Ik ben benieuwd wat anderen vinden van Walibi Holland’s intussen 4-jaar lange, merkwaardige omvorming ...