X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1

    Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    Ken je het gevoel? Rond Kerstmis kreeg je een aangetekende zending met een resem consumptiecheques in. Je eerste gedacht: wow keifijn, extra loon!

    Een moment later stel je vast dat je goed moet zoeken waar in je stad je er mee kan betalen. Al snel merk je dat het niet evident is. Kledingwinkels of supermarkten aanvaarden het niet. Webshops al helemaal niet. En de horeca? Die is nog altijd dicht.

    Ik ging op onderzoek waar in Pretparkland we dit konden uitgeven en kwam op een meer dan fijn resultaat. Ik heb wel het onderzoekje gedaan voor mijn eigen maaltijdcheque-bedrijf.

    Ik kwam tot volgend pretparkresultaat:
    - Plopsaland: De kassa lijkt hier niet geregistreerd, echter alle horeca locaties staan hier gedetailleerd in. Van Halvars Grill tot Fret Kroket Frietkot. Het lijkt dus dat Plopsaland er naar streeft dat je deze cheques binnen het park uitgeeft en niet kan gebruiken voor een abonnement of aankoop van een ticket.
    - Bellewaerde: Alle ingangen en horecalocaties staan hier in. Zelfs de infodesk van Bellewaerde. Vermoedelijk kan je dus alles met je consumptiecheques hier betalen, alsook abonnementen en tickets.
    - Bobbejaanland: staat helemaal niet geregistreerd. Lijkt me ook afwachten nu.
    - Walibi Belgium: staat geregistreerd onder Belpark SA. Afwachten wat dit juist inhoudt, maar ik vermoed dat hier dezelfde policy geldt als in Bellewaerde, dus zowel aan de ingang als in de horeca.

    Verder ook een vraag aan het forum. Iemand ervaring met het betalen van eco-, maaltijd- of andere cheques in pretparkland?

  2. #2

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    Walibi Belgium aanvaardt maaltijdcheques. Voor de rest weinig ervaring of poging tot betaling met cheques in Belgische pretparken.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #3

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    De Panos in Bobbejaanland aanvaart normaalgezien ook maaltijdcheques, maar voor de rest heb ik ook geen ervaring.

  4. #4

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    Mooi topic, Jak!

    Misschien is het ook wel handig als mensen aangeven welke leverancier ze hebben voor hun cheques. In België zijn er uiteindelijk 4 en de ene is de andere niet...

  5. #5

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    Interessant topic inderdaad! Ik had er nog niet aan gedacht, maar het biedt inderdaad ook een mogelijkheid om ze te gebruiken.

    Wat betreft de maaltijdcheques, heb ik hier dacht ik nog nooit een probleem mee gehad en heb ik deze - denk ik - al gebruikt in Bobbejaanland, Walibi, Bellewaerde en Plopsaland. De mijne zijn er van Edenred.

  6. #6

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    Ik herinner me wel eens betaald te hebben voor m'n eten in Plopsaland De Panne met maaltijdcheque kaart. Verder niet veel ervaring mee in pretparkland.

  7. #7

    Re: Consumptiecheques in Belgisch Pretparkland

    ik heb eens gemaild naar Walibi en ze hebben mij geantwoord:

    Om in onze restaurants met maaltijdcheques te betalen moet u een Sodexo card hebben.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •