X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [BPB] Robbie Williams Geïnteresseerd in Blackpool Pleasure Beach.

    Robbie Williams zou onlangs zijn interesse geuit hebben in een overname van Blackpool Pleasure Beach. Het park ontkent echter dat het te koop staat. Robbie Williams droomt er van om dan vanuit Pleasure Beach heel Blackpool te Herontdekken om zo tot een "monaco van het Noorden" te worden.

    meer informatie in ons artikel:

    https://www.pretparken.be/article/22...d-in-blackpool


    Wat denken jullie.. Een uit de hand gelopen grap? Of wellicht een gevalletje: Waar rook is is vuur??

  2. #2

    Re: [BPB] Robbie Williams Geïnteresseerd in Blackpool Pleasure Beach.

    Het lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk. Als het al gebeurd lijkt het mij niet per se een goeie zaak voor het park zelf. Dat lijkt mij een prachtrecept om als overmoedige rijkaard je hand in te overspelen, waarna de boel failliet gaat.

    Maar misschien zie ik dat te zwart in.

  3. #3

    Re: [BPB] Robbie Williams Geïnteresseerd in Blackpool Pleasure Beach.

    Om eerlijk te zijn weet ik niet of Robbie Williams rijk genoeg is om BPB over te kopen. Robbie Williams Net Worth is volgens Google 222 miljoen GBP. Op basis van de cijfers hier, zou ik gokken dat BPB tussen de 15 en de 50 miljoen waard is. (Altijd moeilijk bepalen, uiteindelijk is een bedrijf waard wat iemand ervoor wil geven... )

    Het lijkt me dus een behoorlijke hap uit zijn vermogen als hij BPB wil overnemen. Zeker als hij zelf vragende partij is, zal BPB fors doorvragen.

    Dat is nog iets anders dan een stinkend rijke oliesjeik die een pretparkje wil overnemen hé...
    Laatst gewijzigd door siroccofreakske; 02-03-21 om 20:18. Reden: Cijfers aangepast naar GBP :)

  4. #4

    Re: [BPB] Robbie Williams Geïnteresseerd in Blackpool Pleasure Beach.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Om eerlijk te zijn weet ik niet of Robbie Williams rijk genoeg is om BPB over te kopen. Robbie Williams Net Worth is volgens Google 222 miljoen GBP. Op basis van de cijfers hier, zou ik gokken dat BPB tussen de 15 en de 50 miljoen waard is. (Altijd moeilijk bepalen, uiteindelijk is een bedrijf waard wat iemand ervoor wil geven... )

    Het lijkt me dus een behoorlijke hap uit zijn vermogen als hij BPB wil overnemen. Zeker als hij zelf vragende partij is, zal BPB fors doorvragen.

    Dat is nog iets anders dan een stinkend rijke oliesjeik die een pretparkje wil overnemen hé...
    Wellicht dat dit ook de reden is dat hij andere bekende gezichten erbij wilt betrekken. Zo zouden ze de kosten kunnen delen.

    Op zich hoeft hij wat mij betreft het park niet over te nemen. Hoewel ze de muis weg gedaan hebben - waarvan ik het nog steeds een doodszonde vindt dat deze niet verkocht is aan Dreamland - zorgen ze over het algemeen wel goed voor hun klassiekers. Ik betwijfel of een bekend iemand dat ook zou doen.

    Daarentegen vind ik het idee om Blackpool eens flink te gaan op-pimpen zeker niet slecht. Ik blijf erbij dat er een enorme potentie in de kustplaats zit, maar er moet wel eens flink wat actie ondernomen worden om die potentie er uit te halen. Rondom de Blackpool Tower vinden we toch enkele moderne en gezellige straatjes terug De boulevard is op die plek ook heel goed.

    Aan de kant van Pleasure Beach was de boulevard ook ooit heel levendig, maar de gebouwen op grond van Pleasure Beach staan nu helaas allemaal leeg. Wel is er een stukje vanaf Pleasure Beach langs SandCastle en South Pier dat nog heel gezellig en levendig is.

    Van pleasure beach tot aan de tower (of eigenlijk de grote speelhallen net voor te tower) is het maar een hoop marginaliteit dat dringend een oppepper nodig heeft. Wellicht nog erger is de boulevard vanaf de ingang van Blackpool tot aan de Grootste Discobal ter wereld. Dat is gewoon een spookstraat.

    Verplaats die Discobal naar het middenpunt tussen Blackpool en Tower in en maak de boulevard tussen die twee in zijn geheel weer aantrekkelijk. Dan wordt Blackpool ongetwijfeld een interessant toeristisch plaatsje. Dat de stad - zodra je de boulevard verlaat - typisch Britse bouwval is, is dan op dat moment geen ramp meer: Nationale bezoekers zijn dat toch al gewend. Zorg enkel dat er wat noemenswaardige hotels in die buurt komen en je zit goed.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •