Ik geloof ook dat dit damage control is. Anders hadden ze dit toch van in het begin zo gezegd. En als dit echt het oorspronkelijke plan was, is het wel heel dom dat ze dit pas achteraf zeggen.

Ik ook niet te spreken over heel dat Tik Tok-gedoe en de hertheming van de StarFlyer maar wou er geen woorden aan vuilmaken. Dat ze schrikken van alle commotie vind ik ook een beetje naief, ik persoonlijk ken dat duo zelfs alleen maar van alle hetze die er vorig jaar rond ontstaan is, en ik neem aan dat ik niet de enige ben. En los daarvan past zoiets ook gewoon niet in een pretpark... Maar als het gewoon voor fanweekends is vind ik het juist een heel leuk idee om ook attracties te themen, dat tilt zo'n event wel naar een hoger niveau voor de mensen die naar dat event willen komen. Er zijn nog wel parken die dergelijke events doen, ik denk bv aan Slagharen, maar daar worden geen attracties voor gethemed voor zover ik weet dus dit vind ik dan wel een mooie toevoeging. En mensen die er niet van moeten weten, blijven op zo'n dagen ver weg van het park en worden er dan ook niet mee geconfronteerd.