X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Naar welke nieuwe Belgische achtbaan kijk je het meeste uit?

Stemmers
29. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Kondaa

    19 65,52%
  • The Ride to Happines by Tomorrowland

    2 6,90%
  • Ongeveer glijk

    8 27,59%
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Plopsa VS Walibi

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Plopsa VS Walibi

    Lay-out gewijs kan je toch echt niks opmerken aan de Happy Coaster? Ziet er zonder twijfel cool uit met een paar elementen waar ik hard naar uitkijk, zoals de eerste Banana Roll in Europa. Benieuwd ook of dat launchheuveltje voor airtime zal zorgen. De launches blijven zwak maar het spinnen terwijl je accelereert laat je dat gevoel van zwakke lancering wel meteen vergeten.

  2. #2

    Re: Plopsa VS Walibi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De launches blijven zwak maar het spinnen terwijl je accelereert laat je dat gevoel van zwakke lancering wel meteen vergeten.
    Gewoon even ter info: denk je dat of heb je Time Traveller al gedaan? Niet dat ik denk dat het niet klopt hoor, volledig akkoord dat als je spint, een launch véél minder krachtig moet zijn dan normaal. Ik ben gewoon benieuwd.

  3. #3

    Re: Plopsa VS Walibi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Gewoon even ter info: denk je dat of heb je Time Traveller al gedaan? Niet dat ik denk dat het niet klopt hoor, volledig akkoord dat als je spint, een launch véél minder krachtig moet zijn dan normaal. Ik ben gewoon benieuwd.

    Ik spreek uit ervaring Ik ben verre van een Mack fanboy maar Time Traveler vind ik wel fantastisch. Vandaar heel erg benieuwd en optimistisch over Plopsa's versie.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •