X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bij de rapid van MPG en vooral in de wachtrij van Feniks in TVL betreur ik de afwezigheid van een crowd-controler nog veel meer. In die wachtrijen bevinden zich wel meerdere visuele en/of auditieve ornementen. Maar wanneer je bij beperkte of gemiddelde drukte even stil wil staan om deze voldoende waar te nemen, word je door de bezoekers achter jou zonder pardon ingehaald. Om dan even later in een volgepropt binnen-veehok met weinig of geen entertainment nog lang te moeten wachten op de rit. Dat zou kunnen voorkomen worden door op de juiste plaatsen mensen met mondjesmaat door te laten. Maar in tijden van personeelstekort / -bezuiniging zijn dat de posten die het eerst sneuvelen, natuurlijk.
    In Avonturenpark Hellendoorn bij Rioolrat heb je ook een stuk walkthrough binnenwachtrij na een buitenwachtrij. Daar staat zo'n draaipoort met een teller die op geregelde tijdstippen X aantal mensen doorlaat waarna je op je gemak de binnenwachtrij kan doorlopen. In Toverland heb ik Fenix al mét medewerker en zonder geweten (op dezelfde dag, want ik ben er nog maar 1x geweest ). En die keer zonder vond ik inderdaad ook echt zonde van de binnenwachtrij, wat crowd control daar vind ik toch wel een must. Forbidden Caves heb ik nog niet gedaan zonder de acteurs maar kan me wel voorstellen dat je hier toch een deel van de ervaring door mist.

    Ik heb wel altijd van in het begin van de Caves gedacht dat die acteurs op den duur geschrapt zouden worden, een attractie moet op zichzelf kunnen staan vind ik. En zoals gezegd waren ze ook niet altijd van het hoogste niveau...

    Al moet ik zeggen dat ik als kind wel wat schrik had van die draaipoort in Hellendoorn, voornamelijk om gescheiden te worden van mijn gezelschap. Maar mocht dat gebeuren wacht je gewoon een ronde aan de andere kant van het hek, denk ik nu dan. En het ziet er ook niet zo uit, bij Rioolrat past het wel nog ergens in het thema, hoewel bij een verboden grot misschien ook? Zou er een reden zijn dat ze niet gewoon iets dergelijks installeren?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 08-06-22 om 11:40.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •