X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Hoort eigenlijk evenzeer bij een topic over Slagharen. Een verplichte online bezoekdag-reservatie voor Slagharen met het nummer van je BJL-abo liep de voorbije (corona-)jaren vlot bij mij. Gisteren en vandaag ging het totaal de mist in:

    1. De te downloaden pdf die je reservatie bevestigt, is blanco.
    2. De mail die je reservatie bevestigt, bevat geen bijlage, geen link naar een download-pagina en vermeldt nergens tekstueel of anderzijds je bezoekdatum.
    3. Een mail naar de ticketservice van Slagharen resulteert in een 'undelivery status' omdat ... de inbox van de ontvanger vol zou zijn.
    4. Een online vragen-formulier invullen bij Slagharen resulteert in een bevestiginsmail die geheel blanco is.
    5. Een nieuwe poging om online te reserveren faalt nog voor de bevestiging: "Er ging iets fout."

    Gelukkig is er nog Messenger. Slagharen bevestigt mij daarin dat een online reservatie voortaan niet meer nodig is met een BJL-abo. Mooi nieuws dus, mij kostte het wel 2,5 uur digitaal gezweet.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 05-05-22 om 17:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •