X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 74

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] Seizoen 2022

    Dat de acteurs wegvallen vind ik inhoudelijk geen gemis. Ik heb er meerdere meegemaakt en dat waren - laat ik het beleefd houden - geen pro's uit de Herman Teirlinck school. Wel geloof ik in de meer logistieke dan theatrale functie van die veredelde crowd-controlers. Want ondanks beschadigde isimo-standbeelden in de wachtrij van de Caves (zeker op het einde), vind ik het te bewandelen binnen-parcours van bovengemiddeld Belgisch niveau. Zonder crowd-controler loop je hier toch te snel doorheen naar mijn goesting. Zeker als je daarna enkele beurten moet wachten vooraleer het voorsorteren met security-instructies van start gaat. Dan kunnen ongeduldigaards al eens uit verveling ornamenten aanraken of ander vandalisme plegen.

    Bij de rapid van MPG en vooral in de wachtrij van Feniks in TVL betreur ik de afwezigheid van een crowd-controler nog veel meer. In die wachtrijen bevinden zich wel meerdere visuele en/of auditieve ornementen. Maar wanneer je bij beperkte of gemiddelde drukte even stil wil staan om deze voldoende waar te nemen, word je door de bezoekers achter jou zonder pardon ingehaald. Om dan even later in een volgepropt binnen-veehok met weinig of geen entertainment nog lang te moeten wachten op de rit. Dat zou kunnen voorkomen worden door op de juiste plaatsen mensen met mondjesmaat door te laten. Maar in tijden van personeelstekort / -bezuiniging zijn dat de posten die het eerst sneuvelen, natuurlijk.

    Wat het nog niet voltooid herstel van de Caves na 2,5 jaar betreft: ik denk ook "tijd en kansen genoeg gehad." Wat het soms-wel-soms-niet openstelen in de (nabije) toekomst betreft: gaat men dat afstellen op de verwachte drukte? Of op het weer? Veel droog binnen-entertainment voor het hele gezin heeft BJL niet meer met de 4D-cinema al jaren dicht, Desperado City verdwenen en bij mijn weten komt er post-corona niet meteen een show in de Arena achter de Aztek Express. Ik zie het soms-wel-soms-niet openen van de Caves eerder als een soft-heropening / testfase. Dat doet het park dan misschien beter bij beperkte drukte. Als het dan technisch misgaat, hebben weinig mensen niet al te lang voor niks staan aangeschoven. Dit lijkt te worden bevestigd door de opening op de doodkalme en kletsnatte Pinsterzondag 2022. Maar er kunnen natuurlijk ook andere factoren spelen.

    Addendum: Meteen voor en meteen na een ritje Caves afgelopen zondag moest een operator met zaklamp bijlichten op de verzamelkist waar je brillen neemt of terug legt. Misschien staat de belichting nog niet op punt, want de attractie zelf vertoonde geen (technische) mankementen. Beeld en geluid waren bij het voorsorteren in het begin niet synchroon. Ik zat wel in de allereerste rit van die dag.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 07-06-22 om 21:51.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •