X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: tips gevraagd reis naar california maart 2022

    Bedankt voor je antwoord

    ik denk dat je deze zin gemist hebt:
    11 en 12 april zijn voor disney california en adventure. elk 1 dag (helaas maar 1 dag)

    Maar idd het loopt wel langzaam vol.
    We zitten met die datum net buiten de spring week dus hopelijk iets rustiger.

    Bij mij is het haast zeker het wordt denk ik toch wel Knotts, ik heb namelijk niks (maar dan ook niks) met harry potter
    Denk dat het familiepark net iets leuker zal zijn...

  2. #2

    Re: tips gevraagd reis naar california maart 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisyparis Bekijk Berichten
    Bij mij is het haast zeker het wordt denk ik toch wel Knotts, ik heb namelijk niks (maar dan ook niks) met harry potter
    Ik had en heb ook niks (maar dan ook niks) met Harry Potter, maar toch werd ik omvergeblazen door deze gelijkaardige attractie in Universal Studios Japan.
    Spijtig dat je niet beiden kan doen, want kiezen tussen Universal of Knotts is altijd een beetje verliezen
    Veel plezier op je trip!

  3. #3

    Re: tips gevraagd reis naar california maart 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Spijtig dat je niet beiden kan doen, want kiezen tussen Universal of Knotts is altijd een beetje verliezen
    Volledig akkoord. Het voordeel van Universal links laten liggen, is wel dat je nog de kans hebt om op andere locaties tijdens andere reizen het park te bezoeken. Knott's Berry Farm kan je enkel in California doen natuurlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •