X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Vekoma had op Instagram gepost dat ze de komende jaren 4 nieuwe tilt coasters zullen neerplanten. De vraag is voor welke parken deze zullen zijn. Eentje ervan zou voor Energylandia zijn, de tweede is blijkbaar voor Cotaland in Texas.

    De lay-out ziet er alleszins de moeite uit.



    Leuke toevoeging voor een parkje waar ik nog nooit van gehoord had. Daarnaast openen ze dit jaar ook een Gerstlauer infinity coaster die een beetje doet denken aan Mystic in Walibi Rhône-Alpes.

    Bron: https://www.themeparktribune.com/vek...and-in-austin/

  2. #2

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    De 3de zou voor Six Flags Qiddiya zijn. Maar waar de 4de naartoe gaat is voorlopig gokken. China? Walibi Holland?

    Het nog maar onlangs geopende Cotaland staat plots op ieders radar.

  3. #3

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    De 3de zou voor Six Flags Qiddiya zijn. Maar waar de 4de naartoe gaat is voorlopig gokken. China? Walibi Holland?
    Veel geruchten over Grona Lund

  4. #4

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Juist ja, die concept art van Six Flags Qiddiya had ik gezien, maar was ik even helemaal vergeten. Grona Lund had ik dan weer helemaal niets van gehoord. Dat zou wel tof zijn, zo'n baan past volgens mij ook wel echt in dat park!

  5. #5

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Die concepten van Six Flags zijn al redelijk oud. Ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het een Iron Horse zou worden. Nu toch wel benieuwd.

    Ik zou verwachten dat de 4e ergerns in China is, gezien dat Vekoma's grootste afzetmarkt is.

  6. #6

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Interessant filmpje over de testopstelling bij Vekoma:


  7. #7

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die concepten van Six Flags zijn al redelijk oud. Ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het een Iron Horse zou worden. Nu toch wel benieuwd.tunnel rush

    Ik zou verwachten dat de 4e ergerns in China is, gezien dat Vekoma's grootste afzetmarkt is.
    Ik vind dit concept ook oud en erg verwarrend. Tot nu toe was het niet meer relevant.

  8. #8

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    De opening van de nieuwe, permanente attracties in Cotaland is uitgesteld naar eind 2024. Bron

    De footers zouden naar verluid in februari aangekomen zijn in het park. Hopelijk hebben we snel wat bouwfoto's, want voorlopig blijft het wel verdacht stil rond dit project.

  9. #9

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    De eerste trackdelen zijn toegekomen!

    Naam:     cota1.jpg
Bekeken:  103
Groote:   1,01 MB

    Naam:     cota2.jpg
Bekeken:  105
Groote:   884,5 KB


  10. #10

    Re: [Cotaland] 2023 Vekoma Tilt Coaster

    Flashy lichtjes voor de treinen van deze tilt-coaster:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •