X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Vernieling Oekraïens pretpark

    Via veiligheidsbeleid en is te zien hoe bommen inslaan op een pretpark in Charkov.

    https://www.standaard.be/cnt/dmf20220505_93194475

  2. #2

    Re: Vernieling Oekraïens pretpark

    (sarcasme) Volgens de Russen was het een gevaarlijk militair domein vol met Nazi's (einde sarcasme)
    Want dat is nog steeds de uitleg van hun "humanitaire missie"
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Vernieling Oekraïens pretpark

    Ongeacht van wie de bommen kwamen merk je wel wat zo’n oorlog doet. Het blijft zinloos geweld voor mij.

  4. #4

    Re: Vernieling Oekraïens pretpark

    @fkl8: mooi verbaal precisiebombardement.

    Het ergste is i.m.o. dat de vernieling van dit pretpark t.o.v. al het andere onheil dat Oekraïnse bevolking (en de Russische, die haar mentale vrijheid totaal kwijt is) treft maar een bijkomstigheid is. En wij al wanhopig jammeren toen Walibi een poosje onder water stond ...

    (Sarcasme) Hoe heet de bekendste Russische achtbaan-constructeur?

  5. #5

    Re: Vernieling Oekraïens pretpark

    Damn, die credits had ik nog niet.


    Het park zag er nog echt gezellig uit.. net zoals alles dat vernietigd wordt: Zonde. Nogthans lijkt het park me niet reddeloos verloren. Je ziet dat houten constructies veel schade krijgen, maar ander materiaal weinig lijkt te lijden. Zo staat er bijvoorbeeld een beeldje van een hert behoorlijk kortbij een inslag en lijkt er geen schade aan het Hert te zijn. Blijft natuurlijk lastig in te schatten op dit soort beelden.

    In elk geval hoop ik voor de eigenaars dat ze er weer bovenop komen. Net zoals de rest van het land uiteraard.

  6. #6

    Re: Vernieling Oekraïens pretpark

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Via veiligheidsbeleid en is te zien hoe bommen inslaan op een pretpark in Charkov.

    https://www.standaard.be/cnt/dmf20220505_93194475the backrooms
    Het is echt verschrikkelijk als deze plek een locatie is van veel mensen, vooral jonge kinderen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •