X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Mirabilandia 25-07-2022

    Opvallend dat je zegt dat de waterattracties niet zo nat waren. Vorig jaar zijn wij er geweest, en we hebben een paar dingen echt geskipt omdat iedereen er zo doorweekt uit kwam.
    Voor de rest vond ik het wel een meevaller, uiteraard vooral door de gratis inkom met Bobbejaan abonnement.

  2. #2

    Re: [TR] Mirabilandia 25-07-2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Mijn eerste bezoek aldaar was een tweedaagse in april 2015, ook met de bus vanuit Ravenna. De eerste terugrit vertrok een uur te laat, zelden ben ik zo nerveus geweest.
    Helaas merk ik bitter weinig functionerende vernieuwingen in jouw wedervaren zes jaar later. Pre-corona was de Ducati-coaster blijkens online getuigenissen al een dienstweigeraar. Aan die status is dus nog niet veel veranderd.
    Ik heb even je recente where-abouts doorheen Noord-Italië bekeken: knap indien je dit volledig auto-loos hebt kunnen doen.
    We zijn met het vliegtuig naar Pisa gevlogen en dan al de rest met de trein/bus kunnen doen. In Milaan dan weer het vliegtuig genomen naar België. We hebben geluk gehad met het openbaar vervoer. Enkel 1 keer 55min vertraging gehad met de trein, maar dan kregen we zelfs elk nog een fles water en koekjes. Enkel het nadeel was met de koffers sleuren. Een keer hadden we ook dat we onze koffers niet konden achterlaten in een bagagedienst in het station (La Spezia), omdat het zondag was. Gelukkig hebben we ze dan in een nabijgelegen hotel kunnen achterlaten.
    Dacht dat we het net slecht hadden getroffen met de achtbaan. Zag er wel indrukwekkend uit of is hij niet zo speciaal? Is het wat te vergelijken met de Boosterbikes uit Toverland of toch iets anders?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Opvallend dat je zegt dat de waterattracties niet zo nat waren. Vorig jaar zijn wij er geweest, en we hebben een paar dingen echt geskipt omdat iedereen er zo doorweekt uit kwam.
    Voor de rest vond ik het wel een meevaller, uiteraard vooral door de gratis inkom met Bobbejaan abonnement.
    Enkel Divertical en El Dorado Fall waren zeiknat, Raratonga hebben we niet gedaan, maar die zal ook wel nat zijn

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •