X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Rustige pretparken in de Halloweenperiode

    'Vroeger' was oktober vaak een rustige maand in de meeste pretparken. Sinds de komst van Halloween is dat helemaal veranderd en zijn de meeste parken in oktober op hun drukst. Voor de pretparkfans die weinig met Halloween hebben, is dat natuurlijk jammer

    Vandaar dit topic. Welke pretparken (in binnen- en buitenland) vieren niet of beperkt Halloween en zijn daardoor nog wel rustig in oktober? Alle ervaringen zijn welkom.

    De enige parken waar ik zelf meteen aan denk zijn Efteling en Phantasialand. Maar veel verder dan dat, kom ik niet meteen?

  2. #2

    Re: Rustige pretparken in de Halloweenperiode

    Leuk topic!
    Ikzelf kom ook niet graag in oktober in een park dat Halloween viert, laat de tips dus maar komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    De enige parken waar ik zelf meteen aan denk zijn Efteling en Phantasialand. Maar veel verder dan dat, kom ik niet meteen?
    Fårup Sommerland is bij mijn weten wel deels open in oktober, maar doet niet mee aan Halloween.

  3. #3

    Re: Rustige pretparken in de Halloweenperiode

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Leuk topic!
    Ikzelf kom ook niet graag in oktober in een park dat Halloween viert, laat de tips dus maar komen.



    Fårup Sommerland is bij mijn weten wel deels open in oktober, maar doet niet mee aan Halloween.
    Farup heeft een eigen herfstfestival waarop het park tot 21u30 geopend blijft en er activiteiten georganiseert worden, lijkt me dan geen rustige periode.

  4. #4

    Re: Rustige pretparken in de Halloweenperiode

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Farup heeft een eigen herfstfestival waarop het park tot 21u30 geopend blijft en er activiteiten georganiseert worden, lijkt me dan geen rustige periode.
    Ik zag het ook, het kan dus inderdaad druk zijn, maar het is geen Halloween in elk geval

  5. #5

    Re: Rustige pretparken in de Halloweenperiode

    Onder voorbehoud van een recente (koers)wijziging of een vergissing mijnentwege: Duinrell lijkt niet mee te doen aan Halloween.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •