X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    Keuze hulp nodig Europapark

    Hallo, voor een maandje terug 2,5 dag Europapark bezocht, en in een opwelling resort passen gekocht ?, omdat het me leuk leek nu tijdens Halloween met mijn kleinzoon terug te gaan, en dan heb ik ze met nog een Efteling bezoekje erbij al bij eruit, en we hadden geen tijd voor Rulantica en daar wilde ik toch ook voor terug gaan.
    Op die 2,5 alles wat we wilde kunnen doen en natuurlijk ook een deel attracties dubbel gehad.
    We gaan nu dit weekend weer terug met mijn kleinzoon, maar hebben dan maar 2 dagen, komen zaterdagmorgen op tijd aan en vertrekken maandagmorgen weer richting huis.
    Nu twijfel ik wat te doen.
    Mijn eerste optie is: 1 dag Europapark (met de wetenschap niet alles te kunnen doen, zeker omdat het nu ook druk zal zijn in het park) en 1 dag Rulantica.
    En mijn 2de optie is: 1 dag Europapark en de andere dag Europapark tot ongeveer 16.00 u. en dan een avond ticket Rulantica van 17.00 u. tot 22.00 u.
    Omdat ik zelf nog niet in Rulantica ben geweest weet ik niet of dat te doen is in die tijd, want zullen toch ook nog moeten eten daar.
    Dus mijn vraag, wat raden jullie aan?
    De dag dat we alleen Europapark bezoeken willen we s’avonds in een restaurant daar gaan eten, twijfel daar tussen Silver Lake Saloon of Castillo.
    Bedankt alvast

  2. #2

    Re: Keuze hulp nodig Europapark

    Ikzelf vind een avondticket voor Rulantica ideaal. Het is het meest sfeervol in het donker, en 's avonds zijn de wachtrijen veel korter. Eet zeker ook ter plaatse, nu is het al nog meer uitgebreid maar ik nam daar altijd een lekkere pasta en die was niet overdreven duur, en een mooie grote portie! Qua restaurant in EP zelf, dat is een beetje eigen smaak. Maar reserveer hem wel op voorhand! Dan ben je zeker dat je er terecht kan.

  3. #3

    Re: Keuze hulp nodig Europapark

    Thanks, we hebben nog tijd tot morgen om te beslissen.
    Blijf het moeilijk vinden
    Op een ander forum geven ze weer aan een hele dag voor Rulantica te nemen.
    Ik neig zelf ook naar een avond ticket, maar vraag me alleen af of het niet teveel op 1 dag is.

  4. #4

    Re: Keuze hulp nodig Europapark

    hello,

    Ik vind savonds het ook mooist, vergeet niet dat het tot 10uur open is...

  5. #5

    Re: Keuze hulp nodig Europapark

    Ja lijkt mij ook heel mooi, als we zonder mijn kleinzoon van 8 zouden gaan zou ik ook zeker voor de eerste optie gaan met een avond ticket.
    Maar twijfel omdat ik niet weet of het wat veel op 1 dag is voor hem, en of we dan genoeg tijd hebben bij Rulantica.

  6. #6

    Re: Keuze hulp nodig Europapark

    8jaar?

    dan ga jij zeker tijd genoeg hebben want hij mag een bepaalde attracties niet... en het buitengedeelte is normaal gezien dicht....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •