X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Europapark voor 1 dag

    Hallo!
    Wij gaan komende zaterdag voor 1 dag naar Europapark met 6 vrienden.
    Het is voor ons de eerste keer. Gezien dit een verrassingsweekend is voor mijn partner (die dol is op pretparken)
    had ik graag wat tips gehad:

    Welke attracties kunnen wij het best doen op 1 dag? Welke route doen wij het best? Is er iemand die een voorbeeldroute heeft?
    Waar eten wij het best 's avonds? Graag lekker en betaalbaar!
    Kan je ook in de hotels van het park eten als je het park niet bezoekt. Wij komen immers de vrijdagavond toe.
    Is het de moeite om zaterdagavond (na het park) ook nog Rulantica te bezoeken?
    Dank alvast voor de tips! ?

  2. #2

    Re: Europapark voor 1 dag

    Welke attracties kunnen wij het best doen op 1 dag?
    Gebruik zeker de EP app, je kan er virtuele wachtrijen mee selecteren waarmee je zonder lang wachten kan instappen. Er zijn ook verschillende mogelijkheden qua transport rides om het park te doorkruisen als je van de ene naar de andere kant moet, want het park is niet te onderschatten qua grootte. Vergeet ook niet om een fastpass ticketje te nemen bij voletarium bij binnenkomst. Dan kan je later zonder aan te schuiven instappen!

    Welke route doen wij het best? Is er iemand die een voorbeeldroute heeft?
    Voorbeeldroute niet echt, maar begin niet bij silver star of eurosat. Daar staat direct veel volk. Ga eerder naar de bobbaan in zwitserland of de wilde muis tussen frankrijk en griekenland in. Daar kan je 's ochtends zonder lang wachten meestal nog snel binnen. Anders best van achter het park naar voor werken.

    Kan je ook in de hotels van het park eten als je het park niet bezoekt. Wij komen immers de vrijdagavond toe.
    Zeker! Je kan wel best reserveren hiervoor! Je kan ook gerust even rondwandelen in en rond de hotels. Ze zijn een voor een pareltjes!

    Waar eten wij het best 's avonds? Graag lekker en betaalbaar!
    De hotels zijn zeker een aanrader, lekkere buffetten maar wel best reserveren. Zelf heb ik ook al lekker gegeten in pizzeria Garibaldi in het dorpje zelf en als je graag een lekkere schnitzel eet, kan ik het Hotel gasthof Altes Rathaus aanbevelen.

    Is het de moeite om zaterdagavond (na het park) ook nog Rulantica te bezoeken?
    Ik zou zeker rulantica erbij nemen. Met een avondticket kan je er al heel veel doen en 's avonds is het daar het meest sfeervolle moment.

    Verder vooral veel plezier!

  3. #3

    Re: Europapark voor 1 dag

    Dank!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •