X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    overlijden van Rene lauwens

    hey,

    6 maand geleden is rene lauwens overleden. Rene lauwens is bekend van riesen polyp, die in Aalst en Oostende sta.

    Het volledige artikel vind je hier:
    https://themeparkfreaks.eu/2022/06/r...-is-overleden/

    weet iemand waar de riesen polyp naartoe is? Reist hij in het buitenland? Ik vind daar niets van terug ofdat hij verkocht is of niet?

    Bedankt voor het antwoord

  2. #2

    Re: overlijden van Rene lauwens

    Daar gaan 3 verschillende geruchten van rond:
    * Blijft in België onder Vermeylen
    * Verkocht aan Hoefnagels in NL, ter vervanging van de Soundmachine. Maar dat zou al ontkracht zijn.
    * Verkocht naar Irak

    Hij staat in ieder geval niet in Aalst dit jaar, dus dat eerste lijkt al redelijk twijfelachtig.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #3

    Re: overlijden van Rene lauwens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Daar gaan 3 verschillende geruchten van rond:
    * Blijft in België onder Vermeylen
    * Verkocht aan Hoefnagels in NL, ter vervanging van de Soundmachine. Maar dat zou al ontkracht zijn.
    * Verkocht naar Irak

    Hij staat in ieder geval niet in Aalst dit jaar, dus dat eerste lijkt al redelijk twijfelachtig.
    ik weet het dat hij niet in Aalst staat. Op die plaats staat die van Geraardsbergen(ik ken de naam niet)

    Ik heb begrepen van iemand dat hij naar het buitenland is... Maar vind er niets over terug op google( en forum van kermissen zijn heel schaars vroeger had je Kermisvermaak.be maar die zijn er met gestopt )

  4. #4

    Re: overlijden van Rene lauwens

    De Aqua Riesen Polyp blijft dus in België, stond onder Vermeylen/De Laet op de kermis in Vilvoorde.

    Deze attractie was dus slachtoffer van de brand in de kermisloods in Nijlen een tijdje terug. Hierbij zijn gondels verloren gegaan en heeft men die van Die Krake van Markmann uit Duitsland kunnen overnemen. Deze laatste heeft sinds kort nieuwe gondels.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #5

    Re: overlijden van Rene lauwens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    De Aqua Riesen Polyp blijft dus in België, stond onder Vermeylen/De Laet op de kermis in Vilvoorde.

    Deze attractie was dus slachtoffer van de brand in de kermisloods in Nijlen een tijdje terug. Hierbij zijn gondels verloren gegaan en heeft men die van Die Krake van Markmann uit Duitsland kunnen overnemen. Deze laatste heeft sinds kort nieuwe gondels.
    Dat suxed dus. Ik had het ook gelezen maar wist niet zeker ofdat hij het was.


    Ik ben wel blij dat hij in Belgie blijft, zouden ze de kaartjes nog aanvaarden van lauwens?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •