X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Voor wie volgend jaar een midweekje (of twee) gulzig wil pretten in het VK aan een uiterst zacht prijsje: Merlin UK biedt als goedkoopste jaarpassen de Discovery Pass aan, nu met Black Friday voor £69. Ik vermoed dat de geldigheid start vanaf de online aankoop, zoals de Duitse Merlins tegenwoordig. Het is ook een digitale pass. Na Black Friday zal de pass £20 meer kosten.

    Met deze pass kan je meermaals binnen 365 dagen in quasi alle Merlin attracties van het land. Voor de duidelijkheid: het gaat om meer dan de drie pretparken in West-Londen en Alton Towers: o.a. alle 11 Sea Lifes, 5 Dungeons, 2 Lego Discovery Centers, 2 Tussauds, London Eye en Blackpool Tower. Ik denk dat het zwemparadijs van Alton er niet bij zit.

    Er is natuur lijk een grote 'maar': je bent met een Discovery Pass op heel veel dagen uitgesloten van alle attracties. Een handig overzicht van de uitsluitingsdagen vind je hier. Een bezoekje op bijna alle 52 zaterdagen, in heel de kerst 14-daagse, in de 2e helft van februari, in bijna heel april, heel augustus, half oktober en begin november kan je wel vergeten, tenzij je een abo koopt dat minstens 2,5 keer zo veel kost. Maar in maart 2022 (Engelse parken durven vroeg in het seizoen te openen), in de mei-vakantie (NL), met Hemelvaart en vooral in de eerste drie weken (excl. weekends) van juli ben je met een Discovery Pass welkom in alle dan geopende Merlin attracties.

    Wie mogelijk quarantaines of onverwachte sluitingen niet vreest en wie al een internationaal paspoort heeft (nodig sinds de Brexit), kan volgend jaar misschien de Noordzee over- of ondersteken. Hou er wel rekening mee dat elk attractie-bezoek vooraf online gereserveerd moet worden. Dat verkleint misschien de kans op een tweedaagse in hetzelfde park. Door te veel onzekere factoren, zal ik dit lekkers aan me voorbij laten gaan. Al ben ik wel gewonnen voor (buitenlandse) abo's met uitsluiting van weekends en drukke dagen indien het abo dermate is afgeprijsd. Met vakantie probeer ik immers steeds pretparken in het weekend te vermijden. Die dagen reserveer ik doorgaans voor een stedentrip, de natuur of om grotere afstanden te overbruggen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-11-21 om 21:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •