X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 198

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kortingen, acties en wedstrijden!

    Bereken zelf het percentage reductie, ik heb het er nu te warm voor. Maar met de code 8030 gaat er op de officiële website van Holiday Park € 14,87 af per regulier volwassen ticket. Ik weet niet tot wanneer deze code wordt aanvaard en tot wanneer de aldus gekochte tickets geldig zijn. Ik heb het zonet voor de test even geprobeerd en het lijkt te werken, zie foto hieronder. De code ben ik hier te weten gekomen.



    Een Tripsdrill Jahres-Pass biedt enkele mooie gratis voordelen die eenmalig per kalenderjaar gelden. Wie wat gewiekst is en een gunstig verlof-regime heeft, kan hiermee dus twee keer gratis naar Fårup, Efteling, Isla Magica, Nigloland, Liseberg (incl. all-ride) en Neusiedlersee . Het voordelenlijstje doet een beetje denken aan dat van een Efte-abo, waardij Port-Av, Puy-d-F, MPG en vooral EP vervangen worden door Nigloland en Neusiedlersee. Het Tripsdrill-abo is wel een stuk goedkoper maar het park ligt een tering-eind verderaf en is aanzienlijk minder dagen per jaar geopend.

    https://tripsdrill.de/de/service/partnerparks/

    Dit zorgt voor hoogspanning ten huize Earlyspencer. De komende zomer- herfst en kerstvakantie zitten al eivol geboekt met naast Tripsdrill begin juli 2022 maar één park uit de voordelenlijst: Fårup. Begin juli is voor mij geen gunstig moment om een (buitenlands) 365-degen-abo te kopen, omdat ik er dan maar één zomer van kan profiteren. Vanuit Zuid-Noorwegen effe 500 km omrijden voor Liseberg kan nog wel deze zomer en de Eft. is makkelijk in te plannen na de zomer (al heb ik al AH-tickets) en in het voorjaar van 2023. Tijdens een eventuele Paasvakantie 2023 met Niglo èn Tripsdrill zijn de brandstofprijzen hopelijk terug wat genormaliseerd. Bovendien matchen de paasvakanties in verschillende landen en regio's niet altijd met elkaar en zijn de park-seizoenen hier grotendeels op gebaseerd. Op dat gebied heb ik dus nog wat kalender-meeval nodig. Een Scandinavië-trip met al meteen begin juli 2023 'verplicht' Fårup en Liseberg zorgt hier nu al voor een o.d. reisplan-stress
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 18-06-22 om 20:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •