X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2

[Hong Kong Disneyland] Spiderman attractie

Afgelopen weekend maakte Disney een aantal nieuwigheden officieel op D23. Voor Hong Kong Disneyland werd ook een nieuwigheid aangekondigd, namelijk een nieuwe Spidermanattractie. Veel meer info is er nog niet gekend, buiten een concept art die gedeeld werd.

De geruchten luiden dat het een variant op Tower of Terror zou worden en die geruchten worden alleszins verder gevoed door de concept art.

Mij zou dat best wel tof lijken! Hoewel ik een enorme fan ben van de originele ToT vind ik dat Disney wel terug wat minder mag gaan kopiëren. Een vernieuwd model van deze legendarische attractie zou ik dus zeker aanmoedigen!

Een beetje meer info in het Engels.

Re: [Hong Kong Disneyland] Spiderman attractie

Door de concept art lijkt het mij inderdaad niets anders te kunnen zijn dan een versie van ToT. Spiderman als thema leent zich er perfect toe in mijn ogen.

Al is het wel spijtig dat er geen sprake meer is van de in 2019 aangekondigde e-ticket Quinjet attractie (zelfde als DCA??), waarvoor zelfs Autopia werd afgebroken...

Forum Rechten