Er is terug een bouwplaats verschenen in Phantasialand! Twee weken geleden berichtte Looopings hierover met foto's, zie https://www.looopings.nl/weblog/2728...r-gebouwd.html
Het gaat om de locatie van Octowuzy, die begin dit jaar al werd verwijderd. De ruimte werd dit jaar aangekleed als een klein strandje maar dit waren dus reeds voorbereidingen.
Als ik het goed voorheb, gaat het om deze locatie:
Ik heb Phantasialand nog maar 1x bezocht in 2018 (over 2 dagen) toen F.L.Y. nog in aanbouw was. F.L.Y. had zijn eigen topic hier, maar inmiddels zijn er ook heel wat kleinere werken gebeurd (waarover op dit forum bij mijn weten niet gesproken is):
- In het verlengde van de galerij in Berlijn is een zitplaats ingericht, door onder andere een trap toe te voegen waardoor je er langs beide kanten aan kan.
- In Deep in Africa is een heel nieuw pad gemaakt met winkeltjes en terrassen, waardoor je nu ook een rondje kan lopen in het themagebied
- In Wuze Town is de attractie die in de tweede ronde toren stond, verplaatst naar de (4j geleden mysterieuze) lege plaats naast de muur die Fantasy van het gebied met Fly scheidt, en in de ronde toren is een klimtoren geplaatst en de nogal lege betonnen ruimte is beter aangekleed
- ...
Corrigeer mij gerust of vul aan als iets niet klopt of ik nog zaken niet vernoemd heb!
Altijd leuk vind ik, dergelijke toevoegingen of updates die toch wel de kwaliteit omhoog halen van het park als geheel. Dit is wat mij betreft zeker even welkom tussen de grotere nieuwe attracties door :-)
Nu ben ik benieuwd of er mensen ideeën hebben wat er op de vrijgemaakte plaats zal komen? Het is uiteraard geen zo'n grote oppervlakte als destijds met Taron en Fly, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen worden.