X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

[Phantasialand] Nieuw project

Er is terug een bouwplaats verschenen in Phantasialand! Twee weken geleden berichtte Looopings hierover met foto's, zie https://www.looopings.nl/weblog/2728...r-gebouwd.html

Het gaat om de locatie van Octowuzy, die begin dit jaar al werd verwijderd. De ruimte werd dit jaar aangekleed als een klein strandje maar dit waren dus reeds voorbereidingen.

Als ik het goed voorheb, gaat het om deze locatie:

Naam:     phl.png
Bekeken:  85
Groote:   3,65 MB

Ik heb Phantasialand nog maar 1x bezocht in 2018 (over 2 dagen) toen F.L.Y. nog in aanbouw was. F.L.Y. had zijn eigen topic hier, maar inmiddels zijn er ook heel wat kleinere werken gebeurd (waarover op dit forum bij mijn weten niet gesproken is):
    - In het verlengde van de galerij in Berlijn is een zitplaats ingericht, door onder andere een trap toe te voegen waardoor je er langs beide kanten aan kan.
    - In Deep in Africa is een heel nieuw pad gemaakt met winkeltjes en terrassen, waardoor je nu ook een rondje kan lopen in het themagebied
    - In Wuze Town is de attractie die in de tweede ronde toren stond, verplaatst naar de (4j geleden mysterieuze) lege plaats naast de muur die Fantasy van het gebied met Fly scheidt, en in de ronde toren is een klimtoren geplaatst en de nogal lege betonnen ruimte is beter aangekleed
    - ...

Corrigeer mij gerust of vul aan als iets niet klopt of ik nog zaken niet vernoemd heb!

Altijd leuk vind ik, dergelijke toevoegingen of updates die toch wel de kwaliteit omhoog halen van het park als geheel. Dit is wat mij betreft zeker even welkom tussen de grotere nieuwe attracties door :-)

Nu ben ik benieuwd of er mensen ideeën hebben wat er op de vrijgemaakte plaats zal komen? Het is uiteraard geen zo'n grote oppervlakte als destijds met Taron en Fly, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen worden.

Re: [Phantasialand] Nieuw project

Geen idee wat voor een attractie ze hier kunnen bouwen. Ik ben wel benieuwd.

Deze locatie lijkt me op het eerste zicht toch veel te klein voor een noemenswaardige attractie? Eens te meer omdat het vlak bij de buren is. Ik verwacht eigenlijk gewoon een nieuwe kindermolen. Al hoop ik dat ik het mis heb en we (eindelijk) een nieuw, groot project in PHL mogen verwelkomen.

FLY is ondertussen toch weer 4 jaar oud. De grote projecten van PHL duren meestal enkele jaren, dus ik vind het wel jammer dat er nog steeds geen grote bouwput zichtbaar is. Een opening van een grote nieuwigheid moeten we op die manier niet voor pakweg 2026 of 2027 verwachten, lijkt me.

Het zou ook een restaurant kunnen worden ter vervanging van het ernaast gelegen Schwan Snack...

Forum Rechten