X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2

[EuropaPark] 2026:themagebied Monaco

hey,

Via de site van de 3 o lees ik dat in Europapark voorbereiden maakt voor een nieuw themagebied: Monaco

De Silverstar zou daar deel van uitmaken en de 3d cinema? . Dus Frankrijk zou een stukje kleiner worden.

Ik weet niet goed hoe ze dit gaan aanpakken. Liechenstein vind ik maar een rare beslissing. Als ze het zelfde gaan doen mat Monaco... ( SS and cinema nemen)

Het volledige artikel:
    https://www.looopings.nl/weblog/2757...26-Monaco.html

Re: [EuropaPark] 2026:themagebied Monaco

Hoe bewierrookt EP onder prertpark-liefhebbers ook is ... ik vind de thematisering daar vaak rammelen. Mercedes is een Duits merk, wat doet dat in Frankrijk of binnenkort in Monaco? Het kan natuurlijk nog erger door een vulkanische achtbaan in IJsland te laten sponsoren door Poetin-gas.

Nog eentje dat tot nadenken stemt: de meest geslaagde themazone - los van de attracties - vind ik daar Zwitserland. Ik meen dat die zone al van bij de park-oprichting bestaat. Dat niveau heeft het park in ruim veertig jaar dus nooit geëvenaard, laat staan overtroffen. Toegegeven: ik heb het Kroatië-deel nog niet bezocht.

Monaco na Luxemburg en Liechtenstein, dan kunnen Vaticaanstad, Faeröer en San Marino niet achterblijven. Een belgenmop op z'n Duits.

Forum Rechten