X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

[SFMM] 2026: Nieuwe 'Suspended Motorbike Coaster'

In 2026 opent Six Flags Magic Mountain een nieuwe achtbaan. Het gaat om een soort suspended motorbike coaster van Vekoma, een nieuw type achtbaan, beter bekend als de 'Thrill Glider'.

Hoe dat er zou uitzien, begrijp ik zelf niet goed, aangezien 'suspended' en 'motorbike' elkaar wat mij betreft tegenspreken.

Een No Limits filmpje vind je hier en naast onderstaande bron kan je ook op reddit meer lezen over het project.

Bron

Re: [SFMM] 2026: Nieuwe 'Suspended Motorbike Coaster'

hmmmmm Vraag me af hoe jij hier instapt?

Ben benieuwd.

Het zag er uit als de vleermuis, maar dan met treintjes op een dubbele rail in plaats van individuele karretjes op een enkele rail. Op zich vond ik het wel leuk om op die manier langs een rail te zoeven. Volgens mij geeft de naar voor gekantelde houding ook iets meer snelheidsgevoel.

De upgrade naar treinen is goed voor de capaciteit. Ik vrees echter dat het model an zich al een letterlijke struikelblok is voor een vlotte dispatch.

Ik vond op reddit een foto van het concept en een van de lay-out. Jammer genoeg kan ik de afbeeldingen hier niet plaatsen. In hoeverre het concept en de lay-out kloppen, weet ik niet.
    Laatst gewijzigd door siroccofreakske; 16-01-25 om 11:31.

Bedankt voor de info

Was ff vergeten hoe jij instapte in de vleermuis. ik was content toen ze dat ding afbraken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Bedankt voor de info

Was ff vergeten hoe jij instapte in de vleermuis. ik was content toen ze dat ding afbraken.
    Dat het mij toch nog gelukt is om 2 kinderen te fabriceren, is een half mirakel na al die rondjes op de "notenkraker"
    Hopelijk is dit een beter model

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Dat het mij toch nog gelukt is om 2 kinderen te fabriceren, is een half mirakel na al die rondjes op de "notenkraker"
    Hopelijk is dit een beter model
    haha, ook een goed punt het is mij ook gelukt om nog 2 kinderen te maken... doe me denken aan die andere 'notenkraker' in MVP.

Forum Rechten