X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Blijft spijtig dat we een bakje per trein (6x) hebben moeten afgeven voor deze renovatie. Maar wat een mooi thema! Ik zie daar op die laatste foto precies twee wachtrijen, voor wat zou dat zijn?
    Voor VR?

    Ik vind de treinen oook niet mis.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik zie daar op die laatste foto precies twee wachtrijen, voor wat zou dat zijn?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Voor VR?
    Voor VR kwam er als ik me niet vergis een volledig apart station. Het zou me niet verwonderen als ze voor een single riders line kiezen. Dat hebben ze gedaan bij hun 3 meest recente achtbanen (Schapen Express niet meegeteld).
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Voor VR kwam er als ik me niet vergis een volledig apart station. Het zou me niet verwonderen als ze voor een single riders line kiezen. Dat hebben ze gedaan bij hun 3 meest recente achtbanen (Schapen Express niet meegeteld).
    Dat dus, tenzij ze van dit idee (apart station) zijn afgestapt en dit opgelost hebben door die medewerker aan het einde van de wachtrijen te plaatsen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •