Op de Facebook van Aqualibi zie je ook wel wekelijks iemand klagen over de bewuste regel. Ik snap het probleem eigenlijk zelf niet echt. Het is gewoon een boxershort, maar uit badstof? So?

Ik geef toe dat de eerste keer onwennig is, maar na enkele keren (en zeker in mijn geval tot 20 keer per jaar) naar Aqualibi te gaan, draag ik dat ding in elk zwembad standaard, en is mijn zwemshort zelfs verdwenen. Het exemplaar dat ik 2 jaar geleden aankocht in Aqualibi zit standaard in mijn rugzak (super handig sluitbaar plastic zakje bijgekregen toen, hebben ze nu precies niet meer) voor als ik ergens wil gaan zwemmen en zo heb ik nooit problemen.

Of het hygi?nischer is? Persoonlijk denk ik van wel, want genoeg vies volk zie eerst een hele dag in zo’n zwemshort gaat lopen in het park, al dan niet met de nodige (GELUKKIG voor ons niet zichtbare) “gebruikssporen” (als je sommige toiletten in parken ziet wil je denk ik niet weten hoe vuil sommige mensen zijn ... Als die dan nog even gezellig met dezelfde short gaan weken ... no thx, daarvoor heb je een wasmachine ...