X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat ik me af vraag.. De racer kleurt rood bij het verliezende team, en groen bij het winnende team Gedurende de gehele rit.. Hoe dan? Hoe weet die glijbaan vooraf wie gaat winnen? Het zou dus perfect kunnen dat je de eerste helft van de baan voorsprong hebt en dus een groene baan en dat die halverwege veranderd naar een rode baan omdat je een achterstand hebt opgelopen. Dat lijkt me het idee en de uitvoering zal niet zo moeilijk zijn vermoed ik...

    Het aanbod lijkt me in elk geval mager te zijn en een prijs van 21 euro is dan echt wel belachelijk. Het tikibad rekent maar 1,50 meer, maar heeft wel even een heel erg veel groter arsenaal aan glijbanen te bieden.. Misschien dat er combi-tickets komen die goedkoper zijn?
    Als je meetpunten in de baan zet (sensoren om de pakweg 15m) dan kan je toch direct de juiste kleur van de baan aangeven, zoals bv live-timing met kleuren bij baanwielrennen, F1, ijsschaatsen, rally, etc.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 12-02-19 om 23:46.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •